Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της Ομόνοιας για τον αγώνα με αντίπαλο τον Άρη, που θα διεξαχθεί αύριο (15/01, 18:00) στο Γ.Σ.Π., στα πλαίσια της β’ φάσης του κυπέλλου Κύπρου.

Η αποστολή της αποτελείται από τους ακόλουθους ποδοσφαιριστές:

Χοσέ Μορέιρα, Κόριν Μπρουκς, Άντονι Σκαραμοτσίνο, Χοσέ Θερβέρα, Ρασίντ Αλαμπί, Αντρέ Σκέμπρι, Γκανίου Ατάντα, Σοφιάν Σερφά, Πιέρ Εμπέμπα, Ρενάτο Μαργκάσα, Πλατινί, Λεάντρο, Τόνι Τέιλορ, Ονησίφορος Ρουσιάς, Νούνο Ασίς, Χάρης Κυριάκου, Τζαστίν Μενγκόλο, Λούκας Γκικίεβιτς, Παναγιώτης Θεράποντος και Μπραντάο Αλίπιο.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ομαδική τακτική με τελειώματα φάσεων, στατικές φάσεις και οικογενειακό δίτερμα. Κανονικά προπονήθηκε ο Πλατινί, θεραπευτική αγωγή ακολούθησε ο Ζοάο Πάολο Αντράντε, ενώ ατομικά προπονήθηκε ο Γιώργο Εφραίμ.