Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τις ένδοξες ημέρες του 2004 θα έχουν την ευκαιρία να θυμηθούν τον ερχόμενο Μάιο οι Έλληνες φίλαθλοι, καθώς οι ποδοσφαιρικές ομοσπονδίες Ελλάδας και Πορτογαλίας έκαναν γνωστό ότι οι δύο εθνικές ομάδες θα δώσουν φιλικό.

Η αναμέτρηση θα αποτελέσει μέρος της προετοιμασίας των δύο ομάδων ενόψει της τελικής φάσης του Μουντιάλ, που θα διεξαχθεί το καλοκαίρι στην Βραζιλία. Το παιχνίδι θα διεξαχθεί σε πόλη της Πορτογαλίας που θα καθορισθεί στο μέλλον.

«Θα είναι ένα πολύ σημαντικό τεστ για την ομάδα μας, διότι απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο θα μπορούμε να διαπιστώσουμε το βαθμό της αγωνιστικής μας ετοιμότητας, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη των υποχρεώσεών μας στο Παγκόσμιο Κύπελλο», δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΕΠΟ ο ομοσπονδιακός προπονητής, Φερνάντο Σάντος.

Ο εκλέκτορας των Ιβήρων, Πάουλο Μπέντο, επισήμανε από την πλευρά του: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παίξουμε εναντίον της Ελλάδας σε μια τόσο σημαντική φάση της προετοιμασίας μας για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Γνωρίζω καλά τον προπονητή της Ελλάδας, Φερνάντο Σάντος. Ήταν ο προπονητής μου στην Σπόρτινγκ και αργότερα αντιμετωπίσαμε ο ένας τον άλλον, όταν εγώ ήμουν στην Σπόρτινγκ και εκείνος στην Μπενφίκα. Χάρηκα πολύ με την πρόκριση της Ελλάδας και ελπίζω ότι, ανεξάρτητα με το αποτέλεσμα του μεταξύ μας αγώνα προετοιμασίας, τα πράγματα μπορούν να πάνε καλά για τις δύο Εθνικές Ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο».