Ένα δύσκολο τρίμηνο σε πρωτάθλημα και Ευρώπη ολοκληρώθηκε για τον Απόλλωνα, οι ποδοσφαιριστές του οποίου αυτές τις μέρες παίρνουν τις απαραίτητες ανάσες ενόψει της δύσκολης συνέχειας.
Με την επανέναρξη του πρωταθλήματος η ομάδα της Λεμεσού θα αντιμετωπίσει την Ανόρθωση στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής και την Νέα Σαλαμίνα για το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου.
Στις 12 Ιανουαρίου θα αναμετρηθεί με την Ομόνοια στο ΓΣΠ για τη 16η αγωνιστική. Εκτός για τον ντέρμπι με την Ανόρθωση θα είναι ο τιμωρημένος Σανγκοί. Τις επόμενες μέρες αναμένεται ότι θα ανακοινωθεί η απόκτηση των Σκοπελίτη και Ρείνα. Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσει από την ομάδα ο Καταλά.
Το 2013 έκλεισε ιδανικά για τον Ερμή, καθώς οι φτεροπόδαροι που είναι η έκπληξη του πρωταθλήματος παραμένουν στην διεκδίκηση θέσης που οδηγεί στην Ευρώπη. Προτεραιότητα της τεχνικής ηγεσίας και της διοίκησης είναι η ομάδα να ενισχυθεί για να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική με την επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Ο Ντιέγκο Μέλο από σήμερα αποτελεί παρελθόν. Σύντομα θα αρχίσουν και οι ανακοινώσεις για απόκτηση ποδοσφαιριστών από την ομάδα της Αραδίππου.