Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σχολίασε και τις απουσίες:  λέγοντας πως σίγουρα εκτός λόγω καρτών είναι ο Μερκής και ο Στυλιανού. Για τους υπόλοιπους θα περιμένουν μέχρι αύριο.Ο Χάμπος φεύγει για Γερμανία, όπου θα τον δει ειδικός γιατρός.

Για τα συνεχόμενα παιχνίδια είπε: "Το παιχνίδι με τον Ερμή είναι το έβδομο παιχνίδι σε 27 μέρες. Μετά τον Ερμή θα έχουμε τις διακοπές μας, θα ξεκουραστούμε και θα επιστρέψουμε με καθαρό μυαλό. Μας ικανοποιεί ότι μετά από 23 παιχνίδια είμαστε στην 1η θέση. Αυτό μας δίνει περισσότερη ανακούφιση. Μετά τις διακοπές των γιορτών θα έχουμε μια ανακούφιση, θα ξεκουραστούμε και θα σκεφτόμαστε πιο καθαρά. Η τεχνική ηγεσία είχε τον πιο δύσκολο ρόλο από όλες τις υπόλοιπες ομάδες. Έχουμε τους πιο πολλούς νεαρούς στο ρόστερ μας από τις ομάδες της εξάδας. Θέλουμε να μείνουμε στους στόχους μας και να βγούμε και του χρόνου στην Ευρώπη.

Για τον ΕΡΜΗ είπε πως είναι οργανωμένη ομάδα στην αμυντική λειτουργία. 

Τελος για τις μεταγραφές δηλωσε "Σκέψεις για ενίσχυση υπάρχουν, απλά θα ασχοληθούμε μετά το παιχνίδι με τον Ερμή, όχι τώρα".