Στο παρελθόν πέρασε για το ΑΠΟΕΛ το παιχνίδι με την Άιντραχτ και όλοι πλέον βλέπουν το ντέρμπι με την Ομόνοια όπως δήλωσε και χθές ο Κωστάκης Αρτυματάς.
"Αυτά τα παιχνίδια είναι ευκαιρίες ζωής, παίζουμε στην Ευρώπη και όλα τα μάτια είναι σε αυτά τα παιχνίδια. Δώσαμε το 100% των δυνάμεων μας, μπήκαμε στο παιχνίδι ξέροντας την δυναμική του αντιπάλου, που δεν ήταν τυχαία πρώτος. Δώσαμε τα πάντα και κάναμε μια αξιοπρεπής εμφάνιση. Το παιχνίδι τελείωσε και το αφήνουμε πίσω μας, βλέπουμε το παιχνίδι της Δευτέρας με την Ομόνοια, στο οποίο θα προετοιμαστούμε κατάλληλα. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα εί9ναι στο πλάι μας, του αξίζουν πολλά αφού είναι παντού μαζί μας".
Ως το σημαντικότερο παιχνίδι έως τώρα της χρονιάς χαρακτήρισε με την σειρά του το επερχόμενο με την Ομόνοια, ο Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης.
"Κατά γενική ομολογία έγινε ένα μέτριο παιχνίδι, δεν κρατήσαμε μπάλα για να μπορέσουμε να κάνουμε παιχνίδι. Κλείνει ένας κύκλος μιας Ευρωπαϊκής πορείας αρκετά καλής. Χάρηκα που είδα να αγωνίζονται νεαροί όπως οι Αρτυματάς, Σωτηρίου, Αντωνιάδης οι οποίοι έχουν αρκετό ταλέντο και δείχνουν πώς μπορούν να αγωνιστούν και έχουν το μέλλον μπροστά τους. Γενική ήμασταν μία νέα ομάδα σήμερα. Πλέον αυτό που απομένει είναι να συγκεντρωθούμε στο εγχώριο πρωτάθλημα και εύχομαι με την Ομόνοια να έχουμε ένα κατάμεστο γήπεδο. Θέλω να καλέσω τον κόσμο της ομάδας να είναι κοντά μας, τον χρειαζόμαστε. Είναι ίσως το πιο σημαντικό παιχνίδι έως τώρα και πρέπει να το κερδίζουμε για να μείνουμε στα ψηλά. Με την νέα χρονιά θα έρθουν και κάποιοι νέοι παίκτες και θα κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα, με στόχο την κατάκτηση του τίτλου. Περάσαμε πολλά σκαμπανεβάσματα σαν ομάδα με αλλαγές προπονητών αλλά και ατομικά. Το ΑΠΟΕΛ πρέπει να είναι ενωμένο για να πανηγυρίσουμε στο τέλος το πρωτάθλημα".