Με ήττα αποχαιρέτησε την Ευρώπη ο Απόλλωνας. Στο χιονισμένος ΓΣΠ, η ομάδα της Λεμεσού ηττήθηκε από την Λέγκια με 0-2.
Στο 8ο λεπτο Κόρνερ του Ογιάμα, κεφαλιά του Γιοντλόβιετς στα δίκτυα. Το πρώτο γκολ των Πολωνών στον όμιλο.
Στο 63΄το δεύτερο γκολ για την Λέγκια ύστερα από απευθείας εκτέλεση φάουλ του Μπρίσκι.
Από το 69΄ οι δύο ομάδες αγωνίζονταν με δέκα ποδοσφαιριστές.
Δεύτερη κίτρινη και αποβολή για τον Σανγκόι με τον Αυστριακό να κρίνει ότι ο Αργεντινός πάτησε εσκεμμένα τον Ρέζνιτσακ ο οποίος ήταν στο έδαφος. Απυεθείας κόκκινη για τον Μπερεζίνσκι που έσπρωξε στη συνέχεια τον Σανγκόι.
Ο Απόλλωνας τερμάτισε στην 3η θέση του δέκατου ομίλους με απολογισμό, μία νίκη, μία ισοπαλία και τέσσερεις ήττες.