Ο πρόεδρος των πρωταθλητών Ελλάδος συνεχάρη θερμά τους ποδοσφαιριστές και τον Μίτσελ για την πρόκριση στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ και δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για τα όσα έχει καταφέρει η ομάδα την εφετινή σεζόν. Ευχήθηκε καλή επιτυχία στον ΠΑΟΚ στο ματς με την Άλκμααρ και έστειλε το δικό του «μήνυμα» στους επικριτές των «ερυθρολεύκων».
Οι δηλώσεις του προέδρου του Ολυμπιακού:
"Βγάλαμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Στην Ευρώπη μπορούν να σε αντιμετωπίσουν επί ίσοις όροις. Μας έγιναν τρία πέναλτι, μας έδωσαν τρία πέναλτι και νικήσαμε χωρίς να τα χρειαζόμαστε. Αν το ίδιο γινόταν στην Ελλάδα θα μας πέταγαν λάσπη. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο καλύτερος κερδίζει και εμείς ήμασταν καλύτεροι και προκριθήκαμε. Οπωσδήποτε καρδιοχτυπήσαμε. Αυτό που είδατε σήμερα είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς.
Και στο ποδόσφαιρο και στη ζωή ο καλύτερος που δουλεύει και ξοδεύει κερδίζει και προχωράει στη δουλειά! Δεν θέλω να μιλήσω στους αντιπάλους που μιλάνε για κάθαρση γιατί το παρελθόν τους είναι διαφορετικό. Κι εγώ και ο Ολυμπιακός τρώμε λάσπη αλλά αυτό μας κάνει πιο δυνατούς! Έχουμε δουλειά ακόμη τίποτα δεν κρίθηκε. Είπα στους παίκτες ότι σήμερα ξεκινάμε. Να πάρουμε το πρωτάθλημα και να πάμε μπροστά στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Η επιθυμία μου είναι οι παίκτες να δουλέψουν σκληρά μέχρι το επόμενο ματς. Όταν έχεις δύναμη και πίστη δεν φοβάσαι τίποτα. Καλό είναι να αποφύγουμε την Ρεάλ, την Μπαρτσελόνα και την Μπάγερν. Δεν μπορώ να διαλέξω. Μακάρι να μπορούσα.
Ήταν μια μεγάλη βραδιά όχι μόνο για τον Ολυμπιακό αλλά και για το Ελληνικό ποδόσφαιρο! Μακάρι να κερδίσει και ο ΠΑΟΚ και να πάει μπροστά η Ελλάδα στην Ευρώπη. Άσχετα από την καθημερινή μας αντιπαλότητα. Η Ελλάδα υποφέρει πρέπει να βοηθήσουμε."