Συνέτευξη τύπου ενόψει του αγώνα με τη Νέα Σαλαμίνα παραχώρησε το μεσημέρι ο Χριστάκης Χριστοφόρου.
Για το παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα:
"Kάθε αντίπαλος είναι ξεχωριστός. Η Νέα Σαλαμίνα έχει το δικό της τρόπο παιχνιδιού. Την έχουμε μελετήσει και θα την αντιμετωπίσουμε ανάλογα. Αυτό που δεν αλλάζει είναι οι βαθμοί. Πάντα από ένα παιχνίδι μπορείς να πάρεις τρεις βαθμούς Για εμάς είναι δύσκολο να προσαρμόζεσαι από την Ευρώπη στην Κύπρο, αλλά τα καταφέρνουμε πάρα πολύ καλά".
Για τον αγώνα με την ΑΕΚ:
"Ζω στην Κύπρο και ακούω τον κόσμο και διαβάζω τι γράφεται. Εμείς διαβάζουμε τον κάθε αντίπαλο και με συγκέντρωση προσπαθούμε πάντα για το τρίποντο. To σίγουρο είναι ότι η ΑΕΚ είναι μία πάρα πολύ καλή ομάδα και χρειάστηκε πολλή δουλειά στο γήπεδο και τακτική για να τα καταφέρουμε".
Για την Ευρώπη και την κούραση από τα πολλά παιχνίδια:
"Η Ευρώπη έχει ένα θετικό, ότι η ομάδα αγωνίζεται σε ψηλούς ρυθμούς, σε ψηλή ένταση και κρατά τους παίκτες σε εγρήγορση. Το αρνητικό είναι ότι υπάρχει κούραση στους ποδοσφαιριστές. Γι' αυτό κάνουμε rotation και τα πάμε πολύ καλά. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που δεν δουλεύουμε στις προπονήσεις λόγω των δύο παιχνιδιών κάθε εβδομάδα. Μετά το τέλος των υποχρεώσεών μας στην Ευρώπη θα έχουμε ένα καλύτερο πρόγραμμα και θα μπορούμε να δουλεύουμε περισσότερα πράγματα".
Για το πότε θα πει ότι πάνε για πρωτάθλημα:
"To σίγουρο ότι αρκετές ομάδες λόγω οικονομικών προβλημάτων δεν θα μπορούν να συναγωνιστούν τις πρώτες έξι. Ο στόχος για την εξάδα είναι δεδομένος και αυτό που λέω είναι να μπούμε στην εξάδα με όσους πιο πολλούς βαθμούς μπορούμε, Για το πότε θα πούμε ότι πάμε για πρωτάθλημα ίσως να μην το πούμε ποτέ, ίσως να το πούμε την τελευταία αγωνιστική. Εμείς έχουμε άλλη φιλοσοφία και θα μείνουμε σε αυτή τη φιλοσοφία".
Για τις έξι νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια μετά από έναν ευρωπαϊκό αγώνα:
"Νομίζω ότι αντανακλά στο πολύ καλό τιμ που έχει η ομάδα και μπορεί να αντεπεξέλθει η ομάδα σε αυτούς τους ρυθμούς".
Για μετεγγραφική ενίσχυση:
"Το σίγουρο είναι ότι έχουμε ένα πολύ καλό και μεγάλο ρόστερ, το οποίο μέχρι τώρα μπορούσε να αντεπεξέρχεται και στις δύο διοργανώσεις. Από τη στιγμή που θα φύγουν οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις ίσως να μην χρειαστεί μετεγγραφή. Ακόμα δεν έχω μιλήσει με τον πρόεδρο. Αν υπάρχει κάποια περίπτωση που μας ενδιαφέρει ή υπάρχει λόγος για να αποχωρήσει ποδοσφαιριστής, τότε θα δούμε. Ενίσχυση μπορεί να γίνει σε άλλους τομείς, μπορεί να βελτιώσουμε την επιστημονική υποστήριξη. Αυτό ίσως να βοηθήσει περισσότερο την ομάδα, παρά κάποιος ποδοσφαιριστής".
Για τον ανταγωνισμό:
"Υπάρχουν αρκετοί παίκτες που δεν έχουν πάρει χρόνο και όλοι συναγωνίζονται για μια θέση και υπάρχει υγιής ανταγωνισμός".
Για Χαράλαμπο Κυριάκου:
"Για το Χάμπο κλείσαμε ραντεβού για τις 18 του μήνα. Δυστυχώς, δεν μπορούσαμε νωρίτερα. Είναι στη διάθεσή μας και μπορεί να παίζει. Θα είναι στη διάθεσή μας μέχρι τις 18 του μήνα, μέχρι να πάει στη Γερμανία".
Για Παπουλή:
"Είχε ένα μικρό-πρόβλημα μία μέρα πριν από το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Θα δούμε τι θα γίνει μέχρι το Σάββατο. Δεν θέλω να ρισκάρω τη συμμετοχή κανενός. Κάνει ατομικά".