Ανακοίνωση:
Συνέχισε την προετοιμασία της η ομάδα μας με πρωινή προπόνηση που περιελάμβανε αγωνιστικά παιχνίδια σε μικρούς χώρους, με έμφαση στα τελειώματα φάσεων.
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο καθιερωμένη πριν από κάθε παιχνίδι, δημοσιογραφική διάσκεψη του Τόνι Σαβέφσκι.
Αναλυτικά όσα είπε ο Σκοπιανός τεχνικός:
Για το παιχνίδι με τον Εθνικό: "Έχουμε την Κυριακή τον Εθνικό, ένας αντίπαλος που πάντα δυσκολεύει την Ομόνοια, ειδικά στο Δασάκι που είναι ένα κλειστό γήπεδο. Ερχόμαστε από μια καλή εμφάνιση… να το πω, χωρίς να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Ελπίζω να έχουμε ξεπεράσει το ψυχολογικό σοκ που δεχθήκαμε με τον Άρη και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Υπάρχουν και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με κάποιους παίκτες, αλλά ελπίζω τα παιδιά που θα μπούνε να προσφέρουν αυτό που χρειάζεται".
Για το τι έφταιξε και δεν πήραν τους τρεις βαθμούς στο παιχνίδι με τον Άρη, παρά την καλή εμφάνιση: "Θα σταθώ στα δικά μας. Είχαμε τις ευκαιρίες να σκοράρουμε και μετά την ισοφάριση, όμως μπορούσαμε και να δεχθούμε γκολ, γιατί παίζαμε ριψοκίνδυνα. Είναι που δεν αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες μας, ενώ στα προηγούμενα παιχνίδια το κάναμε. Δεν είναι κάτι που έφταιξε. Να μην μπούμε στις δικαιολογίες για τις καθυστερήσεις, που δεν παίχτηκε όσο περιμέναμε το παιχνίδι".
Για την ανακοίνωση του Άρη, η οποία αναφέρεται στον ίδιο: "Δεν διάβασα την ανακοίνωση του Άρη. Δεν θέλω να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Ζητώ συγγνώμη αν κάποιος θεώρησε ότι κατηγόρησα τους ποδοσφαιριστές. Εκείνη την ώρα ήμουν σε χάλια ψυχολογική κατάσταση, ίσως να παρασύρθηκα, ζητώ συγνώμη, δεν ήθελα να εκθέσω τον οποιοδήποτε".
Για το ψυχολογικό σοκ που ανέφερε νωρίτερα: "Μετά το παιχνίδι είναι λογικό να είσαι απογοητευμένος, αφού ενώ μπορούσες να το πάρεις το παιχνίδι... δεν το πήρες. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα".
Για Ασίς και Εφραίμ και αν είναι έτοιμοι: "Όχι δεν είναι. Ο Γιώργος μπήκε στην αποστολή με τον Άρη μόνο για ψυχολογικούς λόγους, όπως και ο Ασίς. Κρίναμε, όμως, ότι ο Ασίς ήταν λιγότερο ριψοκίνδυνο να αγωνιστεί για δέκα λεπτά. Θα δούμε ποια θα είναι η κατάστασή τους".
Για τον Μενγκόλο: "Θα αγωνιστεί όταν ο γιατρός μας δώσει το "ok". Όταν, όμως, απουσιάζει πολλούς μήνες θέλει προσοχή. Και ο Εφραίμ ήθελε να παίξει και να είναι στην αποστολή, όμως την επόμενη ημέρα ένιωθε ενοχλήσεις".
Για μεταγραφικά και ενίσχυση: "Μόνο αν βρούμε κάτι καλό. Τον Ιανουάριο δεν βρίσκεις εύκολα παίκτη. θα περιμένουμε να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Σοάρες, θα δούμε τα δεδομένα και θα αποφασίσουμε".
Για τη δυσκολία που παρουσιάζει η Ομόνοια να ανατρέψει τα δεδομένα, όταν βρεθεί πίσω στο σκορ: "Το έχουμε προσέξει και προσπαθούμε να βρούμε μια απάντηση. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε και τι πρέπει να κάνουμε. Στις δύο περιπτώσεις, και χθες και με την Άστρα, όλες αυτές οι διακοπές που υπήρχαν στο παιχνίδι, η βαβούρα, οι καθυστερήσεις μπορεί να μας βγάλουν έξω από το ρυθμό. Σκοράραμε νωρίς, είχαμε χρονικό διάστημα για να σκοράρουμε κι άλλα τέρματα, όμως όσα συμβαίνουν δεν μας αφήνουν να βγάλουμε καλύτερη εικόνα. Είναι η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω τώρα".
Για το αν η απουσία κάποιων παικτών είναι δυσαναπλήρωτη: "Πιστεύω ότι όλοι στο ρόστερ είναι άξιοι παίκτες και θέλω να πιστεύω ότι αξίζουν να είναι στο ρόστερ. Από εκεί και πέρα, ο καθένας έχει το δικό του βάρος".