Παράπονα για την διαιτησία του Αβραάμ Τσούκκα εξέφρασε ο πρόεδρο της ομάδας Στέλιο Μυλωνά, μετά το τέλος του αγώνα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κυρίου Μυλωνά:
"Εμείς θέλουμε να μελετήσουμε το βίντεο του παιχνιδιού για να μπορέσουμε να αναλύσουμε τι έγινε σήμερα. Θα αναλύσουμε τα ακόλουθα. Μέχρι την κίτρινη κάρτα του Μαργκάσα, είχαν προηγηθεί 4-5 κίτρινες στον Άρη, δεν δόθηκε καμία. Έγιναν τόσες πολλές καθυστερήσεις και διακοπές που δεν θυμάμαι παιχνίδι. Μία άλλη φάση στο πρώτο μέρος ήταν για εμάς τουλάχιστον η φάση του Σοάρες κι ενώ ο διαιτητής ήταν πολύ κοντά στη φάση, με πολύ καθαρό οπτικό πεδίο, δεν δόθηκε τίποτα. Η Ομόνοια να τονίσω ότι δεν κέρδισε φέτος. Είναι η δέκατη αγωνιστική, έχουμε τη δεύτερη επίθεση και πέναλτι δεν πήραμε".
"Στο δεύτερο ημίχρονο ήταν τόσες πολλές οι καθυστερήσεις, είχαμε διακοπή οκτώ λεπτά και έδειξε μόνο δέκα λεπτά καθυστέρηση. Ο τερματοφύλακας έπεσε 4-5 φορές στο έδαφος, σφαδάζοντας. Έπεφτε και μετά από δύο λεπτά που σφάδαζε, σηκωνόταν αμέσως. Δεν ξαναείδα κάτι τέτοιο. Επίσης, είχε τόσες πολλές διακοπές, πάνω από δέκα στο δεύτερο ημίχρονο, από τραυματισμούς αντιπάλων. Ποδόσφαιρο δεν παίχθηκε. Και ρωτώ.... Μετά τα χθεσινά αποτελέσματα έπρεπε η Ομόνοια να έρθει σήμερα ισοπαλία; Να το κρίνετε εσείς. Είναι ξεκάθαρο, θα μελετήσουμε και θα δούμε. Αλλά να τον καταγγείλω γιατί; Προτιμώ να δώσουμε τα λεφτά σε ένα ίδρυμα, έχει κόσμο που τα έχει ανάγκη. Τι να κάνω καταγγελία για να χάνω το χρόνο μου;".
"Με σταυρωμένα χέρια δεν θα μείνουμε. Και οι παίκτες είναι ανθρώποι και εκνευρίζονται από τέτοιους διαιτητές. Δυστυχώς πρέπει να μάθουμε να διαχειριζόμαστε και αυτό το είδος του «παιχνιδιού» από τους διαιτητές. Πρέπει να διαχειριζόμαστε όλες τις καταστάσεις. Πρέπει να παίζουμε και με αυτά. Μπορούσαμε να κερδίσουμε έτσι κι αλλιώς.Δεν έχουμε ακόμα καταλάβει τι έγινε στη διακοπή, περιμένουμε να δούμε τι θα μας πουν στο φύλλο αγώνος".