Η Euroleague έθεσε σε τρελά νούμερα τη ρήτρα αποχώρησης μίας ομάδας από τη διοργάνωση.
Όπως αναφέρει το «basketballsphere», η Euroleague υπό τον φόβο του NBA Europe αύξησε στα ύψη τη ρήτρα αποχώρησης για μία ομάδα, με αυτή να αγγίζει τα 100 εκατ. ευρώ!
Υπενθυμίζουμε πως στα προηγούμενα συμβόλαια η ρήτρα ήταν στα 10 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με το δημοσίευμα το ποσό στη συνέχεια μπορεί να φτάσει στα 200 εκατ.
Κι όλα αυτά προφανώς υπό τον φόβο αποχώρησης μίας ομάδας για το NBA Europe, με την Euroleague να θέλει για τα καλά να θωρακίσει τη διοργάνωση.
sdna.gr