Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ασ

Νέες πληροφορίες από τη Ρουμανία φωτίζουν το παρασκήνιο των επαφών μεταξύ Ανόρθωσης και Ζέλικο Κόπιτς, εξηγώντας τους λόγους που οι δύο πλευρές δεν κατέληξαν σε συμφωνία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του FANATIK, η πρόταση της "Κυρίας" προέβλεπε μηνιαίες απολαβές ύψους 20.000 ευρώ για τον Κροάτη τεχνικό. Ωστόσο, από το συγκεκριμένο ποσό ο ίδιος θα έπρεπε να καλύπτει και τις αμοιβές των συνεργατών του, κάτι που φέρεται να τον απογοήτευσε και να οδήγησε στο τέλος των διαπραγματεύσεων.

Όπως αναφέρεται, μετά την κάλυψη των εξόδων για το τεχνικό του επιτελείο, οι καθαρές απολαβές του Κόπιτς θα ήταν χαμηλότερες από εκείνες που είχε στη Δυναμό Βουκουρεστίου. Στη ρουμανική ομάδα αμειβόταν με 18.000 ευρώ τον μήνα, ενώ το συμβόλαιό του προνοούσε αύξηση στις 20.000 ευρώ από τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Το ίδιο δημοσίευμα σημειώνει ότι μετά την αποχώρησή του από τη Δυναμό κυκλοφόρησαν σενάρια για ενδιαφέρον και από άλλη ομάδα, τα οποία όμως ο ίδιος διέψευσε, υποστηρίζοντας πως δεν υπήρξε καμία επαφή.

Ωστόσο, ο Κροάτης δεν αναμένεται να μείνει μακριά από το ποδόσφαιρο, καθώς αποδέχθηκε πρόταση συνεργασίας με κροατικό τηλεοπτικό δίκτυο, αναλαμβάνοντας ρόλο αναλυτή για τους αγώνες και τις εμφανίσεις της εθνικής Κροατίας.