Η Βοσνία Ερζεγοβίνη προκρίθηκε στους «32» του Μουντιάλ 2026 και οι συμπατριώτες τους πανηγύρισαν ξέφρενα την πρώτη ιστορική πρόκριση. Οι Βόσνιοι θα βρίσκονται στα νοκ-άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026 μετά το εμφατικό 3-1 επί του Κατάρ στο Σιάτλ και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αποτελέσματα.
Η ομάδα του Σεργκέι Μπάρμπαρεζ συγκέντρωσε 4 βαθμούς στον 2ο όμιλο (Group B), τερματίζοντας πίσω από την Ελβετία (7 β.) και τον Καναδά (4 β., αλλά με καλύτερη διαφορά τερμάτων). Ως εκ τούτου, συμπεριλήφθηκε στις καλύτερες τρίτες ομάδες της διοργάνωσης.
Μετά την ολοκλήρωση της αγωνιστικής και έχοντας «σφραγίσει» την πρόκριση στην επόμενη φάση, χιλιάδες Βόσνιοι βγήκαν στους δρόμους του Σεράγεβο για να πανηγυρίσουν την ιστορική πρόκριση, με την ατμόσφαιρα να είναι φανταστική.
Πηγή: Sportal.gr