Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Στέφανο Σένσι, αποχαιρέτησε την Ανόρθωση, καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας, η οποία πλήρωσε και έσπασε το συμβόλαιο του...
"Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της.
Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο. Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ σε όλους όσοι εργάζονται για αυτή την ομάδα και σε όλο τον κόσμο της. Σας αγαπώ! 💙"
Ακολούθησε η ανακοίνωση της Ανόρθωσης:
"Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου ανακοινώνει την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Stefano Sensi στην CSKA Sofia. Ο Stefano αποτέλεσε υπόδειγμα επαγγελματία κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην ομάδα μας, προσφέροντας μοναδικές στιγμές στους φιλάθλους της Ανόρθωσης. Με την προσωπικότητα, το ήθος και την αγωνιστική του παρουσία, κέρδισε τον σεβασμό και την εκτίμηση ολόκληρης της οικογένειας της Ανόρθωσης.
Ευχαριστούμε θερμά τον Stefano για την προσφορά του στον Σύλλογο και για όλες τις όμορφες στιγμές που μας χάρισε. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην καριέρα του καθώς και και κάθε καλό στην προσωπική του ζωή. Grazie Stefano!"