Διπλή μεταγραφική ανακοίνωση προέκυψε από τον Ολυμπιακό στο πλαίσιο της παρουσίασης των εισιτηρίων διαρκείας και του Γιώργου Κωστή.
Οι «μαυροπράσινοι» γνωστοποίησαν την απόκτηση των Αγάπιου Βρίκκη και Αλέξανδρου Λώλη, ενισχύοντας το ρόστερ τους ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Την ίδια ώρα, εξελίξεις υπάρχουν και στην υπόθεση του Ντζεμπάρ. Όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος του συλλόγου, Πέτρος Σάββα, ο ποδοσφαιριστής ζήτησε να αποχωρήσει για προσωπικούς λόγους για την Ολλανδία. Από πλευράς Ολυμπιακού ξεκαθαρίστηκε πως ο παίκτης δεσμεύεται με συμβόλαιο και ότι θα πρέπει να καταβληθεί συγκεκριμένο ποσό για να δοθεί η συγκατάθεση του συλλόγου για την αποχώρησή του.