Η Ομόνοια θα αρχίσει φέτος τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις από τον 2ο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτή θα είναι η 49η συμμετοχή του τριφυλλιού στην Ευρώπη και είναι η πρώτη κυπριακή ομάδα σε αυτήν την κατηγορία, σημειώνουν οι "πράσινοι" σε ανάρτηση τους.
Η Ομόνοια συμμετέχει στα ευρωπαϊκά κύπελλα ποδοσφαίρου από την περίοδο 1965-66. Από το 1965 μέχρι και σήμερα το «τριφύλλι» έχει αγωνιστεί σε 195 ευρωπαϊκά παιχνίδια, σε όλες τις διοργανώσεις της ΟΥΕΦΑ.