Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ανακοίνωση από τη Θύρα 9 για την έκτακτη Γενική Συνέλευση της Τετάρτης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 9

"Αδέλφια της Θύρας 9, τιμημένε πράσινε λαέ,

Κοροϊδίας και εμπαιγμού συνέχεια φίλοι και φίλες του αγαπημένου μας σωματείου... Αφού αντι-δημοκρατικά και αντι-καταστατικά πρώτα, κάποιοι αποφάσισαν την μετατροπή της αυριανής Έκτακτης Γενικής Εκλογικής Συνέλευσης σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση, έπειτα στήριξαν την αυταρχική αυτή τους ενέργεια σε κάποιες ανυπόστατες και αόριστες απειλές έναντι κάποιου 15χρονου σε κάποια αόριστη τοποθεσία από κάποιους «φανταστικούς» δράστες τραμπούκους όπως αποκάλεσαν. Ο έφηβος που άλλαξε το ρου της καινούργιας ιστορίας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για ένα «σάντουιτς - γαλατάκι» πολύ πιθανον... Σενάριο που εκ των πραγμάτων φάνηκε ικανό να στερήσει το καθ’ όλα δημοκρατικό εκλογικό δικαίωμα των τακτοποιημένων μελών της ομάδας μας!!

Είναι πραγματικά να διερωτάσαι πως είναι δυνατόν αυτού του είδους γελοιότητες και ατεκμηρίωτες μυθοπλαστικές ιστορίες να κρίνουν το μέλλον μιας ολόκληρης ΟΜΟΝΟΙΑΣ! Είναι αληθινά αξιοθαύμαστο μέχρι που έχει φτάσει η απίστευτη προπαγάνδα σας..Έλεος κύριοι! Συμβούλιο που έχει παραιτηθεί εδώ και βδομάδες να αποφασίζει για την ΙΔΕΑ της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Κάπως έτσι! Για να καταλάβει και ο κόσμος περί τίνος πρόκειται, σε λίγο θα ρωτάμε και την άποψη των Μιλτιάδη και Σεραφείμ κακιά τους ώρα.. Σοβαρά όμως ότι να ’ναι οι διοικούντες.

Η Θύρα 9, ως το μόνο οργανωμένο σύνολο που λέει τα πράγματα και τα γεγονότα ως έχουν με ένα και μοναδικό συμφέρον το καλό της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, αποφάσισε σε ψεσινή της συνεδρία όπως απέχει από την αυριανή παράτυπη συνέλευση. Οι λόγοι έχουν να κάνουν καθαρά με την ακύρωση των εκλογών και την καταστρατήγηση του καταστατικού του συλλόγου. Πέρα από αυτό η οργανωμένη μας κερκίδα προτείνει όπως αλλάξει η ημερομηνία της επόμενης εκλογικής από Μάιο σε Μάρτιο έτσι ώστε να μπορέσει η νέα δημοκρατικά εκλεγμένη διοίκηση, χωρίς περαιτέρω δεσμεύσεις από την παρούσα, να προχωρήσει απρόσκοπτα και χωρίς την υπερβολική πίεση του χρόνου στον καλύτερο δυνατό προγραμματισμό για την επόμενη χρονιά. Επίσης, προτείνει τη σύσταση μιας προσωρινής διοικούσας επιτροπής, χωρίς τη συμμετοχή οποιουδήποτε μέλους απ’ την παρούσα, η οποία θα οδηγήσει την ομάδα τόσο αγωνιστικά όσο και διοικητικά μέχρι την επόμενη σημαντική εκλογική συνέλευση".