Χαμηλούς τόνους κρατούν στην Εθνική μετά την εντυπωσιακή νίκη με 3-1 επί της Ρουμανίας, την Παρασκευή στο γήπεδο Γ. Καραϊσκάκης και ενόψει του επαναληπτικού την ερχόμενη Τρίτη στο Βουκουρέστι.
Ο Φερνάντο Σάντος παραδέχθηκε ότι η Εθνική πήρε προβάδισμα για την πρόκριση στο Μουντιάλ του 2014, μετά τη νίκη κόντρα στην Ρουμανία, ωστόσο επισήμανε ότι δεν έχει τελειώσει τίποτα και χρειάζεται καθαρό μυαλό για τον επαναληπτικό.
«Σίγουρα, είναι καλό το σκορ, αλλά κάναμε το μισό δρόμο μέχρι τώρα. Θέλει πολύ δουλειά, να επιδείξουμε ανάλογη διάθεση και προσπάθεια στον επαναληπτικό, προκειμένου να μην γκρεμίσουμε ότι χτίσαμε σήμερα», είπε ο Σάντος.
Ο Κώστας Μήτρογλου, ο οποίος πέτυχε τα δύο γκολ για την Εθνική, μετά το παιχνίδι δήλωσε ότι η ομάδα θα πάει στην Ρουμανία για την ρεβάνς σαν να έχει λήξει το παιχνίδι 0-0. «Παίξαμε καλά. Εμείς θα πάμε στη Ρουμανία σαν να είναι 0-0 το πρώτο παιχνίδι. Θα πάμε με στόχο να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα και την πρόκριση στο Μουντιάλ», δήλωσε ο Κώστας Μήτρογλου.
Στο ίδιο ύφος ήταν και οι δηλώσεις του Γιώργου Σαμαρά. «Αφήνουμε στην άκρη το 3-1 και ξεκινάμε από το 0-0. Ίδια φιλοσοφία, ίδιο πάθος και να το ευχαριστηθούμε. Δεν θα αλλάξουμε κάτι. Μένουμε αφοσιωμένοι και προσηλωμένοι στον στόχο μας» είπε μεταξύ άλλων.