Με τον Γιώργο Σαμαρά να μετέχει κανονικά στην προπόνηση της Εθνικής ομάδας συνεχίστηκε η προετοιμασία για τον αγώνα με τη Ρουμανία.
Οι διεθνείς ακολούθησαν δίωρη προπόνηση σήμερα το πρωί, ιδιαίτερης έντασης. Ο Φερνάντο Σάντος δούλεψε κυρίως σε ασκήσεις τακτικής αλλά και σε στημένες φάσεις, τόσο για την επίθεση όσο και για την άμυνα.
Εν συνεχεία ακολούθησε οικογενειακό δίτερμα στο μισό γήπεδο, εκεί όπου εκτός από τον επιθετικό της Σέλτικ πήρε μέρος και ο Παναγιώτης Κονέ, ο οποίος δε θα συμμετάσχει στο πρώτο παιχνίδι λόγω καρτών.
Πάντως ο Πορτογάλος τεχνικός δεν άφησε να φανούν τα σχέδιά του για το κρίσιμο παιχνίδι με τους Ρουμάνους. Επιπροσθέτως ακύρωσε την απογευματινή προπόνηση που ήταν προγραμματισμένη για λόγους ξεκούρασης. Εναλλακτικά οι διεθνείς θα κάνουν βιντεοθεραπεία ούτως ώστε να μάθουν καλύτερα την επερχόμενη αντίπαλό τους.