Επανήλθε το πρωί στις προπονήσεις η Ομόνοια μετά το διήμερο ρεπό που είχε παραχωρήσει η τεχνική ηγεσία.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε κυρίως αγωνιστικά παιχνίδια σε μεγάλους χώρους, που περιελάμβαναν τεχνικοτακτικά στοιχεία, με έμφαση στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, μεγάλο μέρος του κανονικού προγράμματος ακολούθησαν οι Λεάντρο και Τζαστίν Μενγκόλο. Για αύριο υπάρχει καθορισμένη πρωινή προπόνηση.