Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Μία δραματική και καθοριστική μέρα για τον δεύτερο όμιλο ήταν η σημερινή. Με τον Εθνικό παρά την νίκη του με 3-1 στο Παραλίμνι να υποβαθμίζεται μετά την ΕΝΠ, τον Ακρίτα να είναι σε εξαιρετικά δύσκολη θέση εντός της επικίνδυνης ζώνης, μία αγωνιστική πριν το τέλος μετά την ήττα με 2-1 από την Ομόνοια Αραδίππου, που σώθηκε οριστικά, και τον Ολυμπιακό να ορίζει την μοίρα του στο τελευταίο παιχνίδι μετά το διπλό επί της ΑΕΛ με 3-1.


Οριστική η παραμονή της Freedom 24 Krasava ENY. 

Τα στιγμιότυπα: 

Η βαθμολογία έχει διαμορφωθεί με εκκρεμότητα την τελευταία έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Β ΟΜΙΛΟΣ (μία αγωνιστική πριν το τέλος)
1. Ανόρθωση 45
2. ΑΕΛ 41
3. Freedom 24 Krasava ENY 39
4. Ομόνοια Αραδίππου 39
5. Ολυμπιακός 37
---------
6. Ακρίτας 35
7. Εθνικός 33
8. ΕΝΠ 4

Δείτε και το πρόγραμμα της τελευταίας αγωνιστικής

Παρασκευή 15.05.2026

19:00 Εθνικός – Ομόνοια Αραδίππου
19:00 Ολυμπιακός – Ανόρθωση
19:00 Ακρίτας – ΑΕΛ

Κυριακή 17.05.2026

17:00 Freedom24 Krasava ΕΝΥ – ΕΝ Παραλιμνίου

 

Οι δηλώσεις από τους 3 αγώνες: 

ΒΕΣΚΟ ΜΙΧΑΙΛΟΒΙΤΣ: Σίγουρα είναι πολύ δύσκολες στιγμές για μας. Κανένας, ούτε εγώ θέλω να ασχοληθώ με το παιχνίδι. Αυτό που έπρεπε να κάνουμε στο παιχνίδι το κάναμε.  Δύσκολη μέρα και νύχτα για τον Εθνικό. Και για το Παραλίμνι φυσικά. Τώρα για το τι έφταιξε θα το δούμε και πως μια πάρα πολύ καλή ομάδα στο τέλος της ημέρας να πάει διαβάθμιση . Τι έγινε δεν είναι της ώρας να αναλύσουμε τώρα. Ο Εθνικός μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω στα τελευταία παιχνίδια και τους ευχαριστώ για την ευκαιρία. Ευχαριστώ τον πρόεδρο που ήταν κύριος μαζί μου. Είναι ένας δυνατός άνθρωπος και θα φτιάξει πάλι μια ομάδα που του χρόνου θα είναι εκεί που της αξίζει στην Α’ κατηγορία. Έχουμε άλλη μια βδομάδα, είμαστε επαγγελματίες, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και θα δούμε τι θα γίνει μετά.  

Για το αν θέλει να παραμείνει στον πάγκο της ομάδας πάρα τον υποβιβασμό: Είναι μια υγιής κατάσταση και μια εξαιρετική ομάδα για να δουλέψει κάποιος. Εγκαταστάσεις, γήπεδο, οργάνωση και πληρωμές. Θα ήθελα να μείνω στην ομάδα. Βρήκα ανθρώπους που πραγματικά αγαπούν αυτό το σωματείο. Δεν είναι όμως πολλοί. Θέλω ναι να παραμείνω.  

ΜΠΟΓΙΑΝ ΜΑΡΚΟΣΚΙ: Για το παιχνίδι δεν έχω πολλά να πω. Είναι δύσκολο όταν μπαίνεις στο πρώτο λεπτό 1-0 και 2-0 στο πρώτο λεπτό του Β’΄ ημιχρόνου. Δεν ξέρω πως έγινε. Χάσαμε την συγκέντρωση μας. Είχαμε αντίδραση με ευκαιρίες και προϋποθέσεις. Προσπαθήσαμε να είμαστε στο παιχνίδι. Κάναμε το 2-1. Είναι κρίμα που δεν δώσαμε τίποτα πίσω σε αυτόν τον κόσμο που μας στηρίζει. Πρέπει η ομάδα να βρει τον τρόπο να επιστρέψει στην Α΄κατηγορία όπου ανήκει. Ο κόσμος πρέπει να έρθει να στηρίξει την ομάδα. Είμαι ευχαριστημένος από τα παιδιά τα νέα που μπήκαν για πρώτη φορά. Έδειξαν ότι έχουν αρκετό μέλλον. Απεδείξε ότι αυτή η ομάδα έχει μέλλον, πρέπει να κρατήσουμε αυτά τα ταλέντα και να πάρουν ευκαιρίες.  

Για τον αν επιθυμεί να παραμείνει στον πάγκο της ομάδας: Ναι, είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος γενικά απ΄ όλο το Παραλίμνι. Ξέρω πολύ καλά αυτή την ομάδα. Αυτή η ομάδα έχει ιστορία έχει μέλλον. Ναι θα μιλήσουμε και θα δούμε τι θα γίνει. Πρέπει η ομάδα να σταθεροποιηθεί στην Α’ κατηγορία και να βγάζει καλούς κύπριους παίχτες. Ο κόσμος να έρθει στις κερκίδες και να στηρίξει αυτή την ομάδα.  

Μάριος Χριστοφή: "Ένα δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Ευτυχώς έληξε όπως το θέλαμε. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου, γιατί έδειξαν χαρακτήρα. Δεν είναι εύκολο να βρεθείς γρήγορα πίσω στο σκορ και να αντιδράς με αυτό τον τρόπο. Σίγουρα, μας βοήθησε η αποβολή της ΑΕΛ. Απομένει ακόμη ένας αγώνας και ελπίζω να παραμείνουμε στην κατηγορία. Αφιερώνω αυτή τη νίκη στον κόσμο, που ήταν υπέροχοι καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα και τους περιμένουμε την ερχόμενη αγωνιστική".

Τι άλλαξε τα τελευταία δύο παιχνίδια: "Ένιωσαν οι παίκτες ότι είμαστε στο χείλος του γκρεμού. Έπρεπε να κερδίσουμε την Ομόνοια Αραδίππου. Ευτυχίσαμε να κερδίσουμε και σήμερα, μας βοήθησε η αποβολή για να κάνουμε την ανατροπή. Όμως, αυτό που άλλαξε είναι αυτό που είπα και πριν. Κατάλαβαν οι παίκτες την κατάσταση και έδειξαν ότι αυτοί που τους επέλεξαν το καλοκαίρι έκαναν καλές επιλογές". 

Ούγκο Μάρτινς: "Το τελευταίο παιχνίδι στο γήπεδο μας. Φυσικά δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε. Δυστυχώς, μετά την κόκκινη κάρτα κάποιοι παίκτες έπρεπε να παίξουν σε διαφορετικές θέσεις. Ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι, αλλά μετά την αποβολή ήταν πολύ δύσκολο για τους παίκτες. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά κοιτάζουμε μπροστά".

Για τη νέα χρονιά: "Είμαι φυσικά πολύ χαρούμενος που θα βρίσκομαι στην ομάδα. Ήδη, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την ομάδα για τη νέα χρονιά και έχουμε περισσότερες ευθύνες, γιατί πρέπει να πάμε καλύτερα". 

Γιάννης Οκκάς: “Ακόμα ένα παιχνίδι τελείωσε αυτή τη φορά χωρίς να πάρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στο παιχνίδι είχαν και οι δύο ομάδες τις στιγμές τους. Στο δεύτερο μέρος μπήκαμε ακόμα καλύτερα από το πρώτο μέρος σε κάποιες λεπτομέρειες κρίθηκαν και τα γκολ. Προσπαθήσαμε να επανέλθουμε με το γκολ μπορούσαμε και να ισοφαρίσουμε. Είμαι περήφανος για την προσπάθεια. Το έργο μας παραμένει δύσκολο. Θα πάμε για τη νίκη στο τελευταίο παιχνίδι. Συγχαρητήρια στην Ομόνοια Αραδίππου για την παραμονή. Βλέπουμε την επόμενη μέρα με αισιοδοξία”.

Για την τελευταία αγωνιστική… “Πάμε σε κάθε παιχνίδι για να κερδίσουμε. Η διαφορά της προηγούμενης βδομάδας απλά δεν εξαρτάται από εμάς. Για εμάς είναι μονόδρομος η νίκη. Ο Ολυμπιακός υποδέχεται την Ανόρθωση. Ελπίζουμε με τη φόρα που έχει η Ανόρθωση να κάνει το καθήκον της. Όμως εμείς πρέπει να κερδίσουμε. Παλεύουμε τη σωτηρία μας. Θέλουμε τη νίκη με την ΑΕΛ”.

Μαρίνος Σατσιάς: “Είμαστε πανευτυχείς. Δίκαια μείναμε στην κατηγορία. Παίξαμε καλά παιχνιδια, στρωτό ποδόσφαιρο. Εϊχαμε πλάνο. Με μια ομάδα που δεν έχω λόγια. Από την πρώτη μέρα ήταν δίπλα μου. Ποτέ δεν είχαμε πανικό. Και την υστάτη υπήρχε η στήριξη και από τον κόσμο και από τη διοίκηση. Συγχαρητήρια στους ποδοσφαριστές και τους συνεργάτες μας. Είμαι πανευτυχής…

Θα δούμε τώρα τι προγραμματισμό πρέπει να κάνουμε. Τι μπορούμε να βελτιώσουμε και έχουμε χρόνο να συζητήσουμε για ενίσχυση της ομάδας.

Είχαμε τρομερά αποδυτήρια που εμείς τα δημιουργήσουμε σαν προπονητές και σαν διοίκηση. Είχαμε πάθος και θέληση. Πειθαρχία. Πολλές φορές βγάλαμε πολύ ταλέντο. Είχαμε καλό κλίμα και στις ήττες”.