Η μεγαλύτερη στιγμή πλησιάζει για την πρωταθλήτρια Ομόνοια, καθώς το βράδυ της Κυριακής οι αρχηγοί της Κούσουλος και Φαμπιάνο θα σηκώσουν στον ουρανό της Λευκωσίας το 22ο πρωτάθλημα της, μπροστά στις 20 χιλιάδες φίλους της ομάδας, που εξάντλησαν τα εισιτήρια και στις τέσσερις κερκίδες του ΓΣΠ.
Το αγωνιστικό περνά σε δεύτερη μοίρα και για την πρωταθλήτρια Ομόνοια αλλά και για τη δεύτερη ΑΕΚ που ήδη εξασφάλισε ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Όλοι οι παίχτες θα είναι διαθέσιμοι για τον Μπεργκ, o Mάριτς που συμπλήρωσε κάρτες θα απουσιάσει στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ.
Όπως ενημέρωσε η Ομόνοια μετά την απονομή του τροπαίου θα γίνει η φιέστα, ετοιμάζοντας πολλές εκπλήξεις στους φίλους της ομάδας ενώ είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει καλλιτεχνικό πρόγραμμα.
Όσον αφορά τον προγραμματισμό οι πράσινοι μετά την ανανέωση με τον Χρίστου βρίσκονται κοντά σε συμφωνία και με τον Τάνκοβιτς. Πριν αποχωρήσει για το Μουντιάλ θα απαντήσει στην πρόταση που έχει ο Σεμέδο. Υπάρχει πρόθεση επέκτασης του συμβολαίου του Μαέ ενώ όλα δείχνουν ότι ο Φαμπιάνο θα συνεχίσει και του χρόνου με τη διοίκηση να επαναλαμβάνει ότι κάτι τέτοιο πρωτίστως εξαρτάται από τον ίδιο.
Ενδείξεις παραμονής υπάρχουν επίσης για Κυριακίδη, Σίμιτς και Ντιουνκού. Λήγουν επιπλέον τα συμβόλαια Μάριτς και Εράκοβιτς, ολοκληρώνεται ο δανεισμός του Αγκουζούλ από την Οσέρ ενώ αποχωρεί ο Ευάγγελος Ανδρέου.
Ανακοίνωσε ότι φεύγει ο Γιόβετιτς. Στη γερμανική Νυρεμβέργη θα συνεχίσει, όπως όλα δείχνουν ο Μασούρας, ύστερα από μία εξαιρετική χρονιά με την Ομόνοια.