Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Ομόνοια βάζει από τώρα τον κόσμο της σε κλίμα γιορτής ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης με την ΑΕΚ.
Η φωτογραφία που δημοσίευσαν οι "πράσινοι" αναφέρει ότι θα γίνει μαζί με την απονομή του τροπαίου και η φιέστα.
Η ανάρτηση: