Τα πράγματα έχουν ξεφύγει… επικινδυνα στην Ρεάλ, με το επεισόδιο στην προπόνηση μεταξύ Τσουαμενί και Βαλβέρδε να στέλνει τον δεύτερο στο νοσοκομείο και να τον θέτει νοκ-άουτ από το Clasico με την Μπαρτσελόνα μετά από εισήγηση των γιατρών λόγω της κατάστασής του.
Οι προπονήσεις της Ρεάλ δεν θυμίζουν ποδόσφαιρο αλλά… πυγμαχία τα τελευταία 24ωρα. Την Τετάρτη οι Φεντερίκο Βαλβέρδε και Ορελιέν Τσουαμενί καυγάδισαν αλλά δεν ελυσαν τις διαφορές τους και επέστρεψαν για δεύτερο γύρο την Πέμπτη, που είχε ως αποτέλεσμα ο Ουρουγουανός να καταλήξει στο νοσοκομείο.
Αιτία το ότι αποκόμισε μώλωπα που κατέληξε σε κόψιμο αλλά δεν προήλθε από χτύπημα του Τσουαμενί, με τον έμπειρο άσο να παίρνει σύντομα εξιτήριο για να επιστρέψει στο σπίτι του αλλά την κατάστασή του να μην είναι ιδανική.
Όπως αποκάλυψε η “Mundo Deportivo”, από το χτύπημα στο κεφάλι ο Βαλβέρδε είχε μερική απώλεια μνήμης, με τους γιατρούς να μην το σκέφτονται ούτε στιγμή και να του συστήνουν να ξεκουραστεί για τουλάχιστον μία εβδομάδα.
Κάτι που σημαίνει πως θα χάσει το κυριακάτικο (10/3) Clasico απέναντι στην Μπαρτσελόνα στο “Καμπ Νόου”, σε ένα ματς που οι μερένγκες θα προσπαθήσουν να πάρουν τη νίκη για να μην επιτρέψουν στους μπλαουγκράνα να κάνουν φιέστα τίτλου μπροστά στους οπαδούς τους.
Σύμφωνα με την AS, η διοίκηση της ομάδας ετοιμάζεται να επιβάλλει βαριές ποινές, ενώ δεν αποκλείεται αμφότεροι να μείνουν εκτός ομάδας για το επόμενο διάστημα. Ο General Manager των μερένχες, Χοσέ Άνχελ Σάντσεθ θα επιληφθεί του θέματος και των εντάσεων εντός των αποδυτηρίων, προσπαθώντας να επαναφέρει την πειθαρχία.
Όπως αναφέρει η Mundo Deportivo, είναι πιθανό είτε να τους αφήσουν απλήρωτους από τρία έως 20 ματς, ενώ αναφέρθηκε και το ακραίο σενάριο να απομακρυνθούν από την ομάδα.
Όλα αυτά, πριν το ντέρμπι στο Καμπ Νόου απέναντι στη Μπαρτσελόνα για την 35η αγωνιστική της La Liga (10/05, 22:00), όπου οι μπλαουγκράνα χρειάζονται έναν βαθμό για να κατακτήσουν το πρωτάθλημα.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η ανακοίνωση της Ρεάλ: “Η Ρεάλ Μαδρίτης ανακοινώνει ότι μετά τα γεγονότα που συνέβησαν σήμερα το πρωί στην προπόνηση της πρώτης ομάδας, αποφάσισε να κινήσει πειθαρχικές διαδικασίες εναντίον των παικτών μας Φεντερίκο Βαλβέρδε και Ορελιέν Τσουαμενί.
Ο σύλλογος θα ανακοινώσει τις αποφάσεις και για τις δύο υποθέσεις στον σωστό χρόνο, μόλις ολοκληρωθούν οι αντίστοιχες εσωτερικές διαδικασίες“.
Πηγή: Sports24.gr