Μόλις δύο δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση του τρίτου τελικού μεταξύ ΑΕΛ και ΑΠΟΕΛ και ενώ η ομάδα της Λευκωσίας ήταν μπροστά στο σκορ με 5-4, (προηγείται και 2-0 στις νίκες και αν κερδίσει κατακτά το πρωτάθλημα), οπαδοί της ομάδας της Λεμεσού πέταξαν αντικείμενα, ενώ κάποιοι εξ αυτών μπήκαν και στον αγωνιστικό χώρο.
Οι παίκτες του ΑΠΟΕΛ και οι διαιτητές πήγαν στα αποδυτήρια και o αγώνας διακόπηκε οριστικά!
Έγινε είσοδος αντιοχλαγωγικών διμοιριών εντός του γηπέδου και απόθεισαν τους φιλάθλους εκτός γηπέδου. Οι οπαδοί της ΑΕΛ συνέχισαν να ρίχνουν πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά των μελών της Αστυνομίας και έγινε χρήση χημικών. Από την ρίψη αντικειμένων προκλήθηκαν ζημιές σε εγκαταστάσεις του γηπέδου και σε δύο οχήματα. Έγινε μια σύλληψη φίλαθλου της ΑΕΛ ηλικίας 19 ετών για οχλαγωγία. Το ΤΑΕ Λεμεσού ανέλαβε την διερεύνηση της υπόθεσης.
Η ανακοίνωση της ΚΟΠ για την τύχη του αγώνα:
Ο σημερινός αγώνας της τελικής φάσης του Πρωταθλήματος Futsal μεταξύ των ομάδων της ΑΕΛ του ΑΠΟΕΛ στη Λεμεσό, διακόπηκε δύο δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση του.
Στο χρονικό σημείο της διακοπής ο ΑΠΟΕΛ ήταν μπροστά στο σκορ με 4-3.
Για την τύχη του αγώνα θα αποφασίσει ο Αθλητικός Δικαστής.
Πάντως το ΑΠΟΕΛ λίγο μετά την διακοπή ανέβασε την πιο κάτω φωτογραφία με την λεζάντα "Είμαστε πρωταθλητές.."