Στο παιχνίδι με την ΑΕΚ θα βρίσκονται πέραν των 20 χιλιάδων οπαδών της Ομόνοιας! Μετά το τέλος του αγώνα, θα γίνει και η απονομή στην Ομόνοια, για την κατάκτηση του 22ου πρωταθλήματος...
"Εχουν εξαντληθεί όλα τα εισιτήρια για τον αγώνα με την ΑΕΚ και για τις τέσσερις κερκίδες του σταδίου.
Όλο το γήπεδο ασφυκτικά γεμάτο και ντυμένο στα πράσινα για να σηκώσει το 22ο και να γιορτάσει στη φιέστα των πρωταθλητών!
🏆 ☘️ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ☘️🏆"