Βαριά «καμπάνα» περίμενε την ΠΑΕ Παναθηναϊκός από τη ΔΕΑΒ, η οποία φέρνει ανατροπή στα δεδομένα της τελευταίας αγωνιστικής της Stoiximan Super League. Το μεγάλο ντέρμπι απέναντι στον ΠΑΟΚ, που είναι προγραμματισμένο για τις 17 Μαΐου, θα διεξαχθεί οριστικά χωρίς την παρουσία φιλάθλων, καθώς στην ομάδα επιβλήθηκε ποινή μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών.
Η απόφαση της Διαρκούς Επιτροπής Αντιμετώπισης Βίας βασίστηκε στα όσα κατέγραψαν οι εκθέσεις για το πρόσφατο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, η χρήση κροτίδων και πυροτεχνημάτων (τύπου στρόμπο) εντός της εξέδρας αλλά και στον αγωνιστικό χώρο, ενεργοποίησε τις αυστηρές διατάξεις του νέου αθλητικού νόμου.
Έτσι, οι «πράσινοι» θα στερηθούν τη βοήθεια του κόσμου τους στο ιστορικό τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι στη Λεωφόρο.
Αναλυτικά η απόφαση της ΔΕΑΒ:
«Αφού έλαβε υπόψη της
α) την Έκθεση Συμβάντων της αρμόδιας Αστυνομικής Διεύθυνσης,
β) την Έκθεση Παρατηρητή της διοργανώτριας αρχής,
γ) τις Εκθέσεις των Παρατηρητών της ΔΕΑΒ,
από τις οποίες προκύπτει ότι, πριν και κατά την διάρκεια του αγώνα ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΑΕΚ, στις 03/05/2026, στο γήπεδο «ΑΠ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ», για την 3η αγωνιστική των playoffs του Πρωταθλήματος της Super League, περιόδου 2025/2026, φίλαθλοι της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ έρριψαν δύο (2) κροτίδες στην κερκίδα της θύρας 13, καθώς και
συνολικά πέντε (5) πυροτεχνήματα (στρόμπο, τύπου Ρ1), τόσο εντός της κερκίδας της θύρας 7, όσο και εντός του αγωνιστικού χώρου, επέβαλε, με την υπ’ αριθμό 16/2026 Πράξη της, σε βάρος της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, τη διοικητική κύρωση της διεξαγωγής μίας (1) αθλητικής συνάντησης ως γηπεδούχου, χωρίς την παρουσία θεατών σε οποιαδήποτε επίσημη Εθνική διοργάνωση ποδοσφαίρου αυτή συμμετέχει.
Εφαρμογή του άρθρου 1Α του ν. 4326/2015, όπως ισχύει με το άρθρο 105 του ν. 5224/2025».
monobala.gr