Η Ομόνοια ενημέρωσε πως ολόκληρη η Νότια είναι διαθέσιμη προς τον κόσμο των "πρασίνων".
"Ενημερώνουμε πως από την Πέμπτη, 7 Μαΐου, στις 11:00, διατίθενται εισιτήρια για τους φιλάθλους μας στη Νότια κερκίδα για τον αγώνα με την ΑΕΚ, που θα διεξαχθεί την Κυριακή, 10 Μαΐου, στο στάδιο ΓΣΠ και θα αρχίσει στις 18:00.