Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Αποχωρεί στο τέλος της σεζόν ο Γιόβετιτς από την Ομόνοια, κάτι που γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στα social media.

Αναλυτικά:

«Όταν υπέγραψα στην Ομόνοια, υποσχέθηκα ότι θα δώσω τα πάντα για αυτή τη φανέλα και φεύγω με το κεφάλι ψηλά και με ένα τρόπαιο!

Στα αδέρφια μου στα αποδυτήρια- ευχαριστώ για τις μάχες, τα γέλια, τις αναμνήσεις. Προς τους προπονητές και το επιτελείο, ευχαριστώ που με εμπιστεύεστε. Για τους οπαδούς, είστε η ψυχή αυτού του συλλόγου.

Πρέπει να σας ενημερώσω ότι η ιστορία μου με την Ομόνοια τελειώνει εδώ. Θα σας δω όλους την Κυριακή για το τελευταίο μου παιχνίδι για την Ομόνοια όπου θα σηκώσουμε μαζί το τρόπαιό μας».