Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ασ

Δείτε όσα δήλωσαν οι προπονητές μετά το παιχνίδι Άρης-ΑΠΟΕΛ:

Νεκτάριος Πετεβίνος: "Στερηθήκαμε πολλούς βαθμούς από τη διαιτησία. Ρώτησα τον διαιτητή τι έγινε στο τέλος του αγώνα αλλά τι να σου απαντήσει σε αυτό; Η κάθε ομάδα δεν έχει πράγματα που μπορεί να κάνει ως σύνολο. Γνωρίζεις, ότι φέτος μιλήσαμε τέσσερις φορές στον κ. Νταμάτο, γιατί αυτό που ζούμε με τη διαιτησία, είναι να έχουμε χάσει αρκετούς βαθμούς, ειδικότερα όσο το πρωτάθλημα ήταν ανταγωνιστικό. Το κάθε παιχνίδι κρίνεται στις λεπτομέρειες. Το πρόβλημα δεν είναι το φάουλ, αλλά αυτό που ακολούθησε στον αγώνα, θα περιμένουμε από το Δ.Σ. αυτό που θα αποφασίσει μετά τον αγώνα".

Λιάσος Λουκά: "Έγινε καλό ματς, συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Ισοδύναμο το πρώτο μέρος αλλά στο δεύτερο ήμασταν ανώτεροι αφού δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες. Έδειξαν ποιότητα οι παίκτες, όπως σε όλα τα ματς της δεύτερης φάσης απλά σήμερα πήραμε βαθμούς. Εάν το κάναμε και σε άλλους αγώνες θα ήμασταν σε καλύτερη μοίρα. Ευχαριστούμε τον κόσμο για την στήριξη, θα προσπαθούμε να τους δίνουμε χαρά μέχρι το τέλος της σεζόν. Το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο και προχωράμε μπροστά".

Πάμπλο Γκαρσία: "Ήταν ένα παιχνίδι που παίξαμε καλά ως ομάδα. Ο ΑΠΟΕΛ ήταν καλός, είχαμε ευκαιρίες να βάλουμε ένα τέρμα στο πρώτο μέρος, αλλά δεν τα καταφέραμε, δεν κινδυνεύσαμε αρκετά από τον αντίπαλο. Στο δεύτερο μέρος, οι λεπτομέρειες δεν ήταν με εμάς, δεν κάναμε ένα μικρό φάουλ για να τελειώνουμε πριν σκοράρει ο αντίπαλος και το πληρώσαμε, είχαμε την ευκαιρία να ισοφαρίσουμε ως ομάδα, δεν μπορέσαμε, οι αντίπαλοι μας δημιούργησαν κάποια προβλήματα στην αντεπίθεση αλλά είχαμε την ευκαιρία να σκοράρουμε. Στο τέλος ένα φάουλ στον Πίτερ, έφερε μία κόκκινη στον Λαΐφη που είναι κρίμα για το παιχνίδι. Θέλαμε να κερδίσουμε και δεν μπορούσαμε".

Για τη τέταρτη θέση: "Η ομάδα παίζει καλά παρόλο που είμαστε στο τέλος της σεζόν, πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στους εαυτούς μας, πληρώνουμε τις λεπτομέρειες. Αυτά πληρώνουμε ως ομάδα, έχουμε τρία παιχνίδια και σήμερα είναι κρίμα. Υπάρχει πίστη στην ομάδα, οι παίκτες παλεύουν, η λεπτομέρεια είναι δύσκολο να φτιάξει, χρειάζεται εμπειρία και κάποια δεν δουλεύουν σωστά, πρέπει να κόβεις τη φάση πριν αρχίσει για τον αντίπαλο. Όταν οι παίκτες είναι μικροί σε ηλικία θα συμβαίνουν αυτά, θέλαμε νίκη, αυτή την ομάδα την κερδίσαμε τρεις φορές. Ο Άρης είναι φτιαγμένος για ευρωπαϊκή διοργάνωση, πληρώσαμε τις λεπτομέρειες. Έχουμε τρία ματς και πρέπει να παίξουμε σωστά για να πάρουμε νίκες".