Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ασ

Δείτε όσα δήλωσαν οι προπονητές μετά το παιχνίδι Πάφος-Ομόνοια:

Ρικάρντο Σα Πίντο: "Το παιχνίδι μας γενικά ήταν καλό, φτιάξαμε ευκαιρίες αλλά όταν δεν σκοράρεις και κάνεις κάποια λάθη είναι δύσκολο. Το αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του αγώνα. Κάνουμε καλά πράγματα που μου αρέσουν αλλά έχουμε πράγματα να βελτιώσουμε. Δυστυχώς χάνουμε δεύτερο συνεχόμενο ματς στις λεπτομέρειες. Θα κρατήσουμε θετικά από το αποψινό παιχνίδι και δουλέψουμε σκληρά στο μέλλον".

Χένινγκ Μπεργκ: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την νίκη. Μετά την κατάκτηση του τίτλου δείξαμε τον επαγγελματισμό μας με την εμφάνιση και την νίκη μας. Είναι εντυπωσιακό και είμαι πολύ χαρούμενος για κάποιους παίκτες που δεν έπαιζαν πολύ αλλά σήμερα έκαναν πολύ καλή δουλειά. Έδειξαν σωστή νοοτροπία και χαρακτήρα. Η Πάφος είναι πολύ καλή ομάδα και είμαι τρομερά χαρούμενος με τα όσα δείξαμε".