Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
α

Θα είναι εύκολη η διαχείριση της απώλειας του πρωταθλήματος από τον Ολυμπιακό; Όποιος το πιστεύει αυτό είναι γελασμένος. Όσοι γνωρίζουν από την ιδιοσυγκρασία των «ερυθρόλευκων» και πολύ περισσότερο του Βαγγέλη Μαρινάκη καταλαβαίνουν ότι κανείς δεν αισθάνεται άνετα.

Απ’ όσα λέγονται και κυκλοφορούν στον Πειραιά, ένα είναι σίγουρο: Ότι δεν θα το αφήσει έτσι ο πρόεδρος του Ολυμπιακού. Θα υπάρξει αντίδραση και στο εσωτερικό της ομάδας αρκετοί είναι αυτοί που δεν κοιμούνται ήσυχοι.

Λέγεται πως το έχει πάρει απόφαση για να τα σαρώσει όλα. Και μην νομίζετε πως άνθρωποι που δεν φαίνονται είναι ήρεμοι για το μέλλον τους. Αντίθετα αυτοί ανησυχούν πιο πολύ για την επόμενη ημέρα τους στο “λιμάνι”.

Όταν δίνεις υποσχέσεις για μεγάλα πράγματα και στην πράξη δεν τα βλέπει ο πρόεδρος δεν μπορείς και να κοιμάσαι ήσυχος. Το ντέρμπι της Τούμπας ήταν μήνυμα γι’ αυτούς και όχι μόνο για την ήττα αλλά και για τον τρόπο που ήρθε αυτή.

monobala.gr