Στις 14:00 άρχισε η προπώληση, στις 17:00 τα διαθέσιμα εισιτήρια των οπαδών την Ομόνοιας εξαντλήθηκαν, στο παιχνίδι απέναντι στην ΑΕΚ, στο οποίο θα σηκώσει το πρωτάθλημα.
Έχουν εξαντληθεί τα διαθέσιμα εισιτήρια για τη Δυτική, Ανατολική και Βόρεια κερκίδα του σταδίου ΓΣΠ για τον αγώνα με την ΑΕΚ
Είμαστε σε επικοινωνία με την ΚΟΠ, την Αστυνομία και την ΑΕΚ για τη Νότια κερκίδα και θα επανέλθουμε με ενημέρωση.
ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!