Ενημέρωση από την Αλκή, για την παραχώρηση εκμίσθωσης γης περίπου 40.000 τ.μ. στο Καλό Χωριό για τη δημιουργία αθλητικού κέντρου..
Η ανακοίνωση:
Το Δ.Σ της Αλκής ενημερώνει τον «Αθάνατο» κόσμο ότι:
Εγκρίθηκε πλέον και επίσημα από τη Διυπουργική Επιτροπή η παραχώρηση εκμίσθωσης γης περίπου 40.000 τ.μ. στο Καλό Χωριό για τη δημιουργία αθλητικού κέντρου.
Ήταν μια επίπονη προσπάθεια τον τελευταίο ενάμιση χρόνο για να φτάσουμε στο σημερινό αποτέλεσμα από τον πρόεδρο της ομάδας Μάριο Παρασκευά.
Θερμές ευχαριστίες στον Πρόεδρο και το Δ.Σ. του ΚΟΑ.
Δεν σταματάμε, συνεχίζουμε… για την ΠΟΛΗ μας, για την ΟΜΑΔΑ μας, για την ΑΓΑΠΗ μας