Αισιόδοξος παρά την ήττα δήλωσε ο Γιώργος Δώνης, μετά το ντέρμπι με τον Απόλλωνα στο "Τσίρειο".
Ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ δήλωσε: "Χωρίς γκολ δεν μπορείς να κερδίσεις. Πληρώσαμε μια αδράνεια σε μια αντεπίθεση, σε ένα διάστημα που ελέγχαμε πλήρως και ήμασταν καλύτεροι. Αλλά, αυτό που θέλω να πω ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, είναι ότι νοιώθω πολύ αισιόδοξος για την ομάδα και για την συνέχεια. Νομίζω ότι η ομάδα δείχνει μια σταθερή βελτίωση και θεωρώ ότι ερχόμενοι πλέον μετά την διακοπή θα βρούμε τον δρόμο μας, θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί και έτοιμοι να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα".
Στους στόχους τους παραμένει ο Απόλλωνας. Ο Κύπριος τεχνικός ανέφερε:
"Το πρώτο ημίχρονο ήταν μοιρασμένο, χάθηκαν ευκαιρίες και από τις δυο πλευρές. Ήταν καλό παιχνίδι για τους φιλάθλους, όχι για εμάς τους προπονητές. Στο δεύτερο ημίχρονο νοιώθω ότι κάναμε περισσότερες ευκαιρίες από τον αντίπαλο και ευτυχήσαμε να σκοράρουμε, σε αντίθεση με το ΑΠΟΕΛ που δεν τα κατάφερε. Σίγουρα η ομάδα του ΑΠΟΕΛ από την μέρα που ανέλαβε ο συνάδελφος είναι βελτιωμένη και είμαι σίγουρος ότι θα είναι στα ψηλά και θα βρεθούμε πολλές φορές αντίπαλοι φέτος. Εμείς είμαστε πιο κοντά στον στόχο μας, που είπαμε ότι είναι η έξοδος στην Ευρώπη. Δικαιούνται τα παιδιά να το χαρούν αλλά από αύριο πρέπει να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε για το επόμενο παιχνίδι, με την Λάτσιο".