Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 

Αν είναι κομβικό το παιχνίδι: «Κάθε αγώνας είναι κρίσιμος σε αυτή τη διοργάνωσης. Είναι πολύ δύσκολα παιχνίδια και δεν διαφέρει το συγκεκριμένο. Αν κερδίσουμε δίνουμε προοπτική στην ομάδα μας αν και ανεξαρτήτως αποτελέσματος θα το παλεύουμε. Είναι σίγουρα ένα σημαντικό παιχνίδι».

Για τη δήλωση του προπονητή της Αιτραχτ  Βεχ ότι δεν είναι φαβορί: «Είναι η γνώμη του. Δεν είναι σημαντικό ποιος είναι το φαβορί. Εγώ μιλώ με γεγονότα. Είναι πιο δυνατή ομάδα από εμάς αλλά στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά. Με καλή στρατηγική, συνοχή και όντας επιθετικοί πάνω στη μπάλα μπορούμε να κερδίσουμε».

Για την τακτική του: «Δεν μιλώ για τη στρατηγική μου. Θα κάνουμε το πλάνο μας για να κερδίσουμε. Πρέπει να βρούμε τη στρατηγική που πρέπει για να κερδίσουμε. Δουλεύουμε σκληρά για να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο τρόπο τον αντίπαλο μας που είναι μια δυνατή ομάδα».

Τους στόχους στον όμιλο: «Είμαστε σε όμιλο με καλές ομάδες και θα παλέψουμε σε κάθε αγώνα με υπευθυνότητα για να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Να προσπαθήσουμε για ένα καλό αποτέλεσμα και χρειαζόμαστε μια καλή στρατηγική για να τα καταφέρουμε. Στο τέλος θα δούμε τι καταφέραμε».

Για την πίεση που υπάρχει: «Η πίεση στο ποδόσφαιρο είναι σαν την ανάγκη ενός πατέρα να πάρει ψωμί στα παιδιά του. Υπάρχει πίεση στο ποδόσφαιρο. Είμαι θετικός και μετά από ένα παιχνίδι σκέφτομαι ήδη το επόμενο. Είμαστε τρεις πόντους μακριά από την κορυφή και πιστεύω βήμα βήμα θα βρεθούμε στην θέση που μας αξίζει. Δεν πρέπει να συγκρίνουμε αγώνες του πρωταθλήματος με την Ευρώπη. Πιστεύω θα είμαστε βελτιωμένοι σε σχέση με τη Νέα Σαλαμίνα».

Την σημασία του αγώνα τόνισε ο εκ των Αρχηγών Νεκταριος Αλεξανδρου.

Είναι ένα κομβικό σημείο για την ομάδα το αυριανό. Αν καταφέρουμε να πάρουμε το αποτέλεσμα - πρέπει να κερδίσουμε στην έδρα μας - θα δώσουμε προοπτική. Αυτό δεν σημαίνει πως αν δεν κερδίσουμε, δεν θα μπορούμε να ονειρευόμαστε για τον στόχο που είναι το κάτι παραπάνω από τους ομίλους. Είναι ένα σπουδαίο παιχνίδι, το αντιμετωπίζουμε με την σοβαρότητα που πρέπει. Θα φανεί στο γήπεδο αν μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο σε σχέση με την Νέα Σαλαμίνα".