Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αναλυτικά οι δηλώσεις του: "Δεν βλέπουμε τους εαυτούς μας ως το ξεκάθαρο φαβορί. Όμως, είτε είναι πρωτάθλημα, είτε κύπελλο, είτε Europa League πάντα θέλουμε να κερδίζουμε. Οι εφημερίδες γράφουν ότι είμαστε το φαβορί, όμως δεν το βλέπω έτσι. Προσθέτει πολλή πίεση το γεγονός οτι θεωρούμαστε το φαβορί. Ευελπιστώ σε ένα καλό αποτέλεσμα.

 Είμαστε νέοι στην Ευρώπη. Έχουμε παρακολουθήσει τον ΑΠΟΕΛ. Η ανάλυση από βίντεο περιελάμβανε τουλάχιστον τέσσερα παιχνίδια του αντιπάλου και σίγουρα μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Ο ΑΠΟΕΛ είναι μια σοβαρή ομάδα με καλή τεχνική, μπορούσε να κερδίσει στο Ισραήλ. Έχει πολύ περισσότερη Ευρωπαΐκή εμπειρία απ΄ότι εμείς και δεν θα είναι εύκολο.

 O κόσμος αύριο θα φτιάξει μια πολύ καλή ατμόσφαιρα. Ξέρουμε ότι με 22000 οπαδούς εδώ μπορεί η ένταση να είναι πιο δυνατή σε σχέση με 80000 σε άλλα γήπεδα. Είναι κάτι το ξεχωριστό που έχουμε εδώ πάνω από 2000 φιλάθλους από την Φρανκφούρτη, θα μας βοηθήσουν πολύ".

Από πλευράς ποδοσφαιριστών μίλησε ο Στεφαν Αινγκερ: "Είναι περιττό να λέμε μεγάλες κουβέντες πριν το παιγνίδι, είμαστε προσγειωμένοι. Ψάχνουμε το θετικό αποτέλεσμα και θα χρειαστεί υπομονή. Για μένα πριν δυο χρόνια ήταν όνειρο το να παίξω στοΓιουρόπα Λίγκ , ανυπομονώ για το παιχνίδι"