Από την ιστοσελίδα της Ομόνοιας
"Δημοσιογραφική διάσκεψη παραχώρησε πριν από λίγο το τμήμα φούτσαλ της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ενόψει των υποχρεώσεων της ομάδας μας στο Main Round του UEFA Futsal Cup. Το παρών τους έδωσαν ο πρόεδρος του τμήματος και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου μας, Αντώνης Ζυμαράς, ο προπονητής της ομάδας μας, Κούλλης Μαυρουδής και ο αρχηγός, Μανώλης Μανώλη. Όλοι τους ζήτησαν από τον κόσμο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ να στηρίξει την προσπάθειά τους, επεσήμαναν τον πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας των αγώνων και εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για θετική κατάληξη της όλης προσπάθειας.
Αρχικά ο Αντώνης Ζυμαράς ανέφερε: «Οι επιτυχίες που σημειώσαμε στην Ευρώπη, τα τελευταία 5 χρόνια μας ανέβασαν στην 17η θέση της κατάταξης της ΟΥΕΦΑ, ανάμεσα σε 50 πρωταθλήτριες ισάριθμων χωρών της Ευρώπης. Το γεγονός αυτό μας έδωσε το δικαίωμα για 2η συνεχόμενη χρονιά να συμμετέχουμε απευθείας στο Main Round του Uefa Futsal Cup.
Μεγάλος μας στόχος είναι η πρόκριση στις 16 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης, κάτι που φαντάζει πάρα πολύ δύσκολο ιδιαίτερα μετά που η κλήρωση μας έφερε να συμμετέχουμε στον πιο δυνατό όμιλο. Έχουμε να αντιμετώπισουμε τις πρωταθλήτριες Τσεχίας, Σλοβενίας και Αγγλίας. Μπροστά λοιπόν σ΄ αυτή τη μεγάλη πρόκληση πρέπει να επιστρατεύσουμε όλες μας τις αρετές αν θέλουμε να φθάσουμε στην ιστορική πρόκριση.
Ωστόσο, για να μπορέσουμε να αυξήσουμε τις πιθανότητες μας χρειαζόμαστε στο πλευρό μας τον 6ο μας παίκτη, τον κόσμο μας. Ένα γεμάτο γήπεδο, θα ήταν το καλύτερο ντοπάρισμα για την ομάδα μας. Ήδη βρίσκονται σε κυκλοφορία τα εισιτήρια της διοργάνωσης, τα οποία τιμολογούνται στην ελκυστική τιμή των € 5 κάθε αγωνιστική μέρα η οποία περιλαμβάνει 2 αγώνες.
Με την μαζική και δυναμική του παρουσία, ο κόσμος της Ομόνοιας θα βοηθήσει την ομάδα μας, τόσο από αγωνιστικής, όσο και από οικονομικής πλευράς. Τον χρειαζόμαστε δίπλα μας και ελπίζουμε να ανταποκριθεί στο κάλεσμά μας. Από την πλευρά μας υποσχόμαστε ότι οι φουτσαλιστές μας θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό με στόχο να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα. Θα ήθελα να παρακαλέσω τους φιλάθλους μας να προμηθευτούν τα εισιτήρια τους και να προσέλθουν έγκαιρα στο γήπεδο γιατί θα ανοίξει μόνο μια είσοδος και μετά από οδηγίες της UEFA και της Αστυνομίας θα γίνεται αυστηρός έλεγχος.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χορηγούς αυτής της διοργάνωσης, ΤΟΝ ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΟΝ ΚΟΤ, ΤΟ ΤΣΑΙ ΑΡΙΖΟΝΑ, Τις Εταιρείες GMS LITHO FOTO LTD, P.KIMONAS DEVELOPMENTS, COPY TYPE, ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ, PANSTROMASEW, BARCODE, SABBIANCO PROPERTIES, ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ, ΤΗ ΤΑΒΕΡΝΑ ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ PRIMA HOUSE».
Από την πλευρά του ο Κούλλης Μαυρουδής επεσήμανε: «Η ομάδα μας βρίσκεται ένα βήμα πριν από τις 16 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και αυτό οφείλεται στους βαθμούς που μαζέψαμε τα προηγούμενα χρόνια. Οι παίκτες μου θα το παλέψουν μέσα στο γήπεδο και θέλουν τον κόσμο στο πλευρό τους, γιατί με αυτόν δίπλα τους αυξάνονται οι πιθανότητες πρόκρισής μας».
Ο Μανώλης Μανώλη τόνισε στη δική του τοποθέτηση: «Όντως είναι μια πάρα πολύ δύσκολη κλήρωση, αλλά θα κατεβούμε στο γήπεδο ακλουθώντας τις οδηγίες του προπονητή μας και όπως είπε και ο πρόεδρος, με στόχο να κάνουμε την υπέρβαση και να πάρουμε την πρόκριση. Θα παλέψουμε όλους τους αγώνες και σίγουρα θα δώσουμε τα πάντα. Θέλουμε τον κόσμο μας στο γήπεδο, όπως πάντα και να ξέρουν πως κανείς δεν θα φύγει απογοητευμένος από την παρουσία του εκεί».