Το γκολ αυτό του Μάριο Σέρτζιο ήταν τελικά αρκετό για το ΑΠΟΕΛ ώστε να επανέλθει στις νίκες και να κατακτήσει το δεύτερο του τρίποντο στο πρωτάθλημα. Βέβαια για να συμβεί αυτό χρειάστηκε ο Πάρντο να σταματήσει με τις εκπληκτικές του επεμβάσεις στο δεύτερο ημίχρονο τους επιθετικούς της Σαλαμίνας.
Οι δηλώσεις των δύο τεχνικών:
Πάουλο Σέρτζιο: "Πήραμε το πιο σημαντικό από τον αγώνα, τους τρεις βαθμούς κάτι που θα μας βοηθήσει στη συνέχεια. Η πίεση είναι μεγάλη και θέλαμε την νίκη. Είχαμε ενότητα και κερδίσαμε. Η Νέα Σαλαμίνα έπαιξε καλό ποδόσφαιρο και με σύστημα που μας δυσκόλεψε. Θα δυσκολευτούν πολλές ομάδες εδώ και μπράβο στη Νέα Σαλαμίνα. Συγχαρητήρια και στους παίκτες μου που έπαιξαν με αποφασιστικότητα αλλά και στον κόσμο που ήρθε εδώ μαζικά και μας βοήθησε ειδικά στις δύσκολες στιγμές του δευτέρου μέρους. Παίξαμε καλύτερα σε άλλα παιχνίδια. Αλλά με την πίεση για αποτελέσματα δεν μπορούμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο. Ελπίζω αυτοί οι τρεις βαθμοί να ελευθερώσουν τους παίκτες και να παίξουμε καλύτερα. Αυτό το διάστημα χρειαζόμαστε τους βαθμούς γιατί η πίεση είναι μεγάλη".
Δημήτρης Καλαϊτζίδης: "Με αντίπαλο τον ΑΠΟΕΛ, ομάδα στελεχωμένη για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και να κάνει καλή πορεία στην Ευρώπη η Νέα Σαλαμίνα κατάφερε να περιορίσει στο ελάχιστο την επιθετική δραστηριότητα των αντιπάλων κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο. Στο πρώτο κάναμε λάθη που μας έφερε πίεση από στατικές φάσεις. Σε μια από αυτές δεχθήκαμε το γκολ. Βελτιωθήκαμε και μειώσαμε τα λάθη μας και φτιάξαμε φάσεις αλλά πότε ο τερματοφύλακας και πότε ότι δεν είχαμε καλό χτύπημα μπροστά από την εστία. Αν υπήρχε η λέξη αδικία στο ποδόσφαιρο θα μπορούσα να τη χρησιμοποιήσω. Άδικο ήταν που η προσπάθεια δεν μας έδωσε κάτι θετικό. Επιβάλλεται στον επόμενο αγώνα να διατηρήσουμε το ίδιο υψηλό επίπεδο προσπάθειας και να είμαστε πιο αποτελεσματικοί".