Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Πορτογάλος τεχνικός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα και στην εμφάνιση της ομάδας.

Ο Παουλο Σερτζιο του ΑΠΟΕΛ ανέφερε:

Για το παιχνίδι με την Νέα Σαλαμίνα: "Κάθε επόμενο παιγνίδι είναι πολύ σημαντικό για μας. Δεν είναι ένα καθοριστικό ματς, αλλά είναι τρεις βαθμοί για τους οποίους πρέπει να παλέψουμε. Απουσιάζουν κάποιοι ποιοτικοί ποδοσφαιριστές όμως, όπως έχω ξαναπεί, εμπιστεύομαι όλους τους παίκτες".

Για τα προβλήματα στην απόδοση: "Αναγνωρίζω ότι αντιμετωπίσαμε προβλήματα με την απόδοσή μας, όμως ελπίζω ότι από το επόμενο παιχνίδι θα παρουσιάσουμε την εικόνα που θέλουμε. Πρέπει να έχουμε επιθετική διάθεση από την αρχή. Αυτό δεν το κάναμε στο προηγούμενο παιχνίδι και οι ποδοσφαιριστές το κατάλαβαν στο δεύτερο μέρος. Οι ποδοσφαιριστές που έχουν στόχο το πρωτάθλημα, δεν χρειάζεται να πληγωθούν για να αφυπνιστούν... Πρέπει από την αρχή να επιτίθονται".

Για τις απουσίες: "Ο Μπενασούρ είναι έτοιμος. Ο Μαντούκα είναι εκτός, όπως και ο Ντα Σίλβα. Για τον Ολιβέιρα θα ξεκαθαρίσει σήμερα".

Για τις αδυναμίες στην άμυνα: "Πρέπει να δουλέψουμε τις αδυναμίες στην άμυνα γιατί οι αντίπαλοι τις εκμεταλλεύονται".

Για το γεγονός ότι οι τέσσερις επιθετικοί δεν σκοράρουν: "Δεν πιστεύω ότι πρέπει να σκοράρουν μόνο οι επιθετικοί. Κάποιοι έχουν αλλάξει χώρα και δεν έχουν εμπειρία από ομάδες όπως το ΑΠΟΕΛ. Χρειάζονται χρόνο για να ανέβει και η αυτοπεποίθησή τους, σίγουρα δεν είναι καλό για τους ίδιους ότι δεν σκοράρουν. Χρειάζεται χρόνος για να φτάσει η ομάδα στο επιθυμητό επίπεδο και πολύ σύντομα θα είμαστε εκεί. Πιστεύω στην ομάδα. Αν όλοι όσοι αγαπούν το ΑΠΟΕΛ είμαστε ενωμένοι, θα τα καταφέρουμε".

Για τον Άθω Σολωμού: "Όπως όλοι οι ποδοσφαιριστές, έτσι και ο Σολωμού πρέπει να δουλεύουν στις προπονήσεις. Δεν έχω πρόβλημα με κανένα".

Για τον προγραμματισμό: "Ίσως έχουν γίνει κάποια λάθη, δεν είμαι τέλειος. Αλλά και αυτό είναι μέρος της δουλειάς μου. Πιστεύω ότι το θετικό πνεύμα θα μας βοηθήσει. Ελπίζω ότι οι παίκτες - παλιοί και νέοι - θα μου αποδείξουν ότι αξίζουν να παίζουν σε σε μια ομάδα όπως το ΑΠΟΕΛ".

Για τους νέους παίκτες: "Νομίζω ότι πρέπει να χωρίσουμε την περίοδο, στο διάστημα πριν και μετά τα παιχνίδια με την Ζούλτε. Όλοι είδαμε ότι μπορούσαμε να κερδίσουμε Μάριμπορ και Ζούλτε, όμως δεν είχαμε την απαιτούμενη απόδοση για να το καταφέρουμε. Μετά από την κλήρωση υπήρχε ακόμη μεγαλύτερη πίεση, λόγω και της ατμόσφαιρας που δημιουργήθηκε και δεν είχαμε καλή απόδοση. Είδαμε περίεργα παιχνίδια... Με την ΑΕΛ είχαμε και τις διακοπές για τον φωτισμό. Με την ΑΕΚ είχαμε δυο πρόσωπα και κτίζουμε στην εικόνα του δευτέρου μέρους".

Για την ανακοίνωση των οργανωμένων: "Σέβομαι τις απόψεις των οπαδών μας. Είμαι περήφανος για την τεράστια βοήθεια τους στην ομάδα. Πάντα μας στηρίζουν. Και στα εύκολα και στα δύσκολα. Με σκληρή δουλειά θα κάνω τα πάντα για να τους αλλάξω τη γνώμη".