Με απογευματινή προπόνηση συνεχίστηκε η προετοιμασία της Ομόνοιας ενόψει του ντέρμπι που ακολουθεί την Κυριακή με την ΑΕΛ.Στην σημερινή προπόνηση έγιναν κυρίως αγωνιστικά παιχνίδια σε μεγάλους χώρους που εμπεριείχαν τεχνικοτακτικά στοιχεία. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο Τζαστίν Μενγκόλο ακολούθησε σημαντικό μέρος του κανονικού προγράμματος, ενώ ο Λεάντρο προπονήθηκε ατομικά για προληπτικούς λόγους.
Αύριο υπάρχει καθορισμένη απογευματινή προπόνηση.