Για το αυριανό παιχνίδι με την Δυναμό Κιέβου και τον Νταβίτ Λουίζ μίλησε στην συνέντευξη που πριν από λίγο ο Χουάν Κάρλος Καρσέδο.
" Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα μεγάλο αντίπαλο, με πολλές εμπειρίες στην Ευρώπη. Είναι ξεκάθαρο ότι θα αντιμετωπίσουμε μία δυνατή ομάδα, που παίζει επιθετικά. Πρέπει να προσέξουμε στην άμυνα και να κάνουμε το παιχνίδι μας".
"Πάντα είναι η νίκη, αλλά όπως είπα και πριν το σημαντικό είναι να αμυνθούμε και να μην δεχτούμε γκολ. Αυτό θα ήταν πολύ σημαντικό".
"Θα αποφασίσουμε την τελευταία στιγμή. Είναι ευχάριστο που έχουμε αυτό τον πονοκέφαλο, έχοντας αυτό το υλικό. Θα δούμε στην προπόνηση και θα πάρουμε τις αποφάσεις μας".
Για την μεταγραφή του Νταβίντ Λουίζ, δήλωσε: "Είναι μεγάλο όνομα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου και είμαστε χαρούμενοι που τον έχουμε μαζί μας"
Βλαντ Ντράγκομιρ:
"Όλα αυτά που ζούμε τώρα είναι το επιστέγασμα αυτών που πετύχαμε μέχρι τώρα. Στόχος μας είναι να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να πετύχουμε κι άλλες επιτυχίες".