Ο Τόμας Μίλερ σε συνέντευξη που παραχώρησε, σημείωσε ότι δεν θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση, αφού το σώμα του ακόμη αντέχει, ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο μετακόμισης στο MLS.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Θέλω ακόμα να παίζω ποδόσφαιρο και γι’ αυτό αποφάσισα να συνεχίσω να παίζω ό,τι και να γίνει. Θα συνεχίσω να είμαι ποδοσφαιριστής. Προσπαθώ να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία όσο το σώμα μου είναι ακόμα αρκετά γυμνασμένο για να συνεχίσω να το κάνω στο υψηλότερο επίπεδο, παρόλο που προφανώς δεν βρίσκομαι πλέον στην Ευρώπη.
Όταν αγωνίζεσαι για τους υψηλότερους στόχους στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο για τόσο καιρό, αυτό το βήμα κάπου αλλού είναι πάντα ένα μεγάλο βήμα. Αλλά φυσικά, είναι επίσης μια περιπέτεια και ανυπομονώ πραγματικά τώρα. Σίγουρα θα είναι μια εμπειρία στο εξωτερικό για μένα. Το MLS είναι φυσικά ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα, ειδικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο που θα πραγματοποιηθεί στις ΗΠΑ τον επόμενο χρόνο».
sdna.gr