Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού της ΑΕΚ, Ιμανόλ Ιδιάκεθ και του αρχηγού Άνχελ Γκαρσία, ενόψει του αυριανού αγώνα απέναντι στην Παρτίζαν, για τον πρώτο προκριματικό γύρο του Γιουρόπα Λιγκ.. 

Ιμανόλ Ιδιάκεθ: 

"Δεν έχω πολλά πράγματα να πω για το παιχνίδι. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Είναι μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας και θέλουμε να κάνουμε ένα καλό οδοιπορικό στην Ευρώπη. Αναγνωρίζοντας την ποιότητα του αντιπάλου και το ότι είναι δύσκολο παιχνίδι, η ομάδα μας είναι έτοιμη για το καλύτερο αποτέλεσμα."

 

Οι παίχτες θα είναι έτοιμοι για τον αυριανό αγώνα;

"Είναι φυσιολογικό να μην είσαι στο απόλυτο βαθμό ετοιμότητας και δεν είναι σίγουρα στο 100. Κάνανε πολύ δουλειά μέχρι σήμερα Αντιμετωπίσαμε την Παρτίζαν στον τρίτο προκριματικό πριν 3 χρόνια τώρα στον πρώτο. Αγωνιζόμαστε μπροστά στο κόσμο μας το κίνητρο είναι μεγάλο και καλούμαστε να δώσουμε τα πάντα"

Για το πως βλέπει την Παρτίζαν:

"Το όνομα τα λέει όλα έχει νεαρούς και ταλαντούχους ποδοσφαιριστές. Έχουν δυναμική καλή τεχνική και μέσα από την εικόνα των φιλικών προετοιμασίας περιμένω εν κλειστό παιχνίδι. Θα είναι και τα δύο δύσκολα και δυναμικά παιχνίδια Θα πρέπει να δώσουμε τα πάντα και στους δύο αγώνες"

Αν είναι κίνητρο το γεγονός ότι απέκλεισαν πριν τρία χρόνια την Παρτίζαν:

"Είναι βοηθητικό ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε με όπως το καταφέραμε και πριν 3 χρόνια."

Άνχελ Γκαρσία: 

"Σίγουρα ανυπομονούμε για το παιχνίδι, ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι. Το ότι βρισκόμαστε εδώ επιβραβευόμαστε για την δουλειά που κάναμε πέρσι. Είναι πολύ μεγάλο το κίνητρο για να παρουσιαστούμε όπως πρέπει. Να πετύχουμε ανάλογο αποτέλεσμα όπως την προηγούμενη φορά που αντιμετωπίσαμε την Παρτίζαν."