Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
p

Ο Σάντι Καθόρλα, αρχηγός της Ρεάλ Οβιέδο, τράβηξε πάνω του όλα τα φώτα κατά τη διάρκεια της γιορτής για την άνοδο της αγαπημένης του ομάδας.

Ο 40χρονος μέσος ήταν καταλυτικός στην επιτχυμένη προσπάθεια της ομάδας του και παραχώρησε δηλώσεις μετά την επιστροφή της Οβιέδο στη La Liga.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Οι πρώτες του σκέψεις:
«Ακόμα το αφομοιώνω. Όλα πάνε τόσο γρήγορα και σιγά-σιγά συνειδητοποιώ τι σημαίνει αυτό για μένα και για την πόλη. Είναι 23 χρόνια μάχης με καλούς ανθρώπους, με πολλή δουλειά και πολλή αγάπη από εσάς και από ολόκληρη την πόλη. Και στο τέλος, είναι χάρη σε όλους αυτούς. Η άνοδος είναι αφιερωμένη σε όλους και κόστισε πολύ, αλλά τα καταφέραμε».

Για την επιστροφή του στην Οβιέδο:
«Ήρθα για να βοηθήσω. Στην πραγματικότητα ήταν προσωπική πρόκληση και αυτό που ζήσαμε ήταν απίστευτο. Όχι μόνο φέτος — και πέρυσι ήταν κάτι μαγικό, παρότι δεν πετύχαμε την άνοδο. Φέτος η ομάδα έκανε το βήμα μπροστά. Κάναμε μια εξαιρετική σεζόν, ένα πρότζεκτ που δεν ήταν καθόλου εύκολο. Αλλά, όπως σου λέω, ούτε στο καλύτερο μου όνειρο δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόμουν πίσω και θα ανέβαζα αυτή την ομάδα στην Πριμέρα. Ήταν ένα παιδικό μου όνειρο, και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό».

Για το μέλλον του:
«Δεν ξέρω ακόμα. Η αλήθεια είναι πως όσο νιώθω ότι έχω διάθεση, θα συνεχίσω — αλλά και σε συνάρτηση με το τι θέλει ο σύλλογος. Το λέω πάντα: όσο μπορώ να προσφέρω. Δεν θέλω να είμαι βάρος για αυτό τον σύλλογο και για τον κόσμο. Τώρα όμως θέλω να το χαρώ. Ήταν μια μεγάλη σεζόν και αυτή τη στιγμή δεν θέλω να σκέφτομαι τίποτα άλλο. Τις επόμενες μέρες θα μιλήσουμε».