Αν και χθες ανεπισήμως εκφραζόταν σιγουριά από πλευράς Ομόνοιας ότι θα είναι υποψήφιος ο Χάρης Σαββίδης και θα δώσει εναλλακτική επιλογή στην εκλογική συνέλευση της 24ης Ιουνίου για την προεδρία της ΚΟΠ, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι τελικά θα κατατεθεί η υποψηφιότητά του.
Ο Χάρης Λοϊζίδης ο οποίος από την πρώτη μέρα που αποφάσισε να κατέλθει ως υποψήφιος ήταν και είναι το απόλυτο φαβορί, έχει τη δέσμευση υποστήριξης 12 μελών της συνέλευσης ενώ απαιτούνται μόλις 9 για να εκλεγεί.
Ομόνοια, Υψωνας, ΑΡΗΣ, Ακρίτας και Πάφος είναι οι ομάδες που δεν "υπέγραψαν"¨για την υποψηφιότητα Λοϊζίδη. Ο Χάρης Σαββίδης έχει τη δέσμευση της Ομόνοιας όχι όμως των υπολοίπων μέχρι στιγμής, τουλάχιστον για να καταθέσει την υποψηφιότητά του (χρειάζονται τέσσερα μέλη της γενικής συνέλευσης).
Μάλιστα πληροφορίες φέρουν την πλευρά Λοϊζίδη να είναι σε ανοικτή γραμμή με τα σωματεία που δεν τοποθετήθηκαν (εκτός από την Ομόνοια).
Το σκηνικό αναμένεται ότι θα ξεκαθαρίσει σύντομα και το ερώτημα που τίθεται τουλάχιστον αυτή τη στιγμή είναι αν θα πάμε με δύο υποψήφιους ή με έναν και όχι ποιος θα είναι ο νέος πρόεδρος.