Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Απόλυτα ενημερωμένος για την επόμενη αντιπαλο του ΑΠΟΕΛ και για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η ομάδα του αυριο στο Τσιρειο εμφανιστηκε ο Πάουλο Σέρτζιο

Ο Πορτογαλος επανέλαβε ότι το ΑΠΟΕΛ δεν επαιξε καλά εναντιον της Ενωσης ενώ αναφέρθηκε και στην απογοήτευση που προκάλεσαν οι δυο απανωτοί αποκλεισμοί στην Ευρωπη.

"Παίξαμε με άλλες ομάδες και δείξαμε καλά χαρακτηριστικά. Παίξαμε με την ΕΝΠ και παρότι κερδίσαμε δεν κάναμε καλή εμφάνιση. Θα πρέπει να συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις που κάναμε προηγουμένως. Καταλαβαίνω πως θα πρέπει να αφήσουμε οποιαδήποτε απογοήτευση αποκομίσαμε απο τα παιχνίδια της Ευρώπης και να αρχίσουμε να αγωνιζόμαστε σαν ΑΠΟΕΛ".

Ο Παουλο Σέρτζιο ζητησε τη στηριξη των οπαδων τονίζοντας πως ο ίδιος γνωριζει πολύ καλά τι θέλουν. Για τον Μαντούκα είπε: "Ο Μαντούκα προπονείτο με την ομάδα κανονικά, αλλά προέκυψε ξαφνικά ένα πρόβλημα. Θα χρειαστεί λίγο χρόνο μέχρι να επιστρέψει κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα. Είναι μια νέα κατάσταση για τον ίδιο, αφού πέρσι αγωνίστηκε σε όλα τα παιχνίδια. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή βιώνει και την σκοτεινή πλευρά του ποδοσφαίρου. Είναι μια νέα κατάσταση για εμάς. Δεν σημαίνει, όμως, επειδή λείπει ένας ποδοσφαιριστής δεν μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Απλά είναι πιο δύσκολο, όχι και ακατόρθωτο".

Σχολιάσε δε την δουλειά που γινεται στον Αρχάγγελο τονίζοντας την καθημερινή επαφή με τον πρόεδρο Ερωτοκρίτου και την πληρη στηριξη του στους συνεργάτες του.

Η εικονα του ΑΠΟΕΛ πρόσθεσε πρέπει να είναι ίδια τόσο στην Ευρώπη όσο και στο πρωτάθλημα. Οι τραυματίες Μαντουκα και Μπενασούρ και ο τιμωρημένος Χιωτης δεν υπολογίζονται.