Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
n

Σε μπελάδες μπήκε ποδοσφαιριστής της Νότιγχαμ. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Daily Mail ο Μόργκαν Γκιμπς-Γουάιτ πέρασε το όριο ταχύτητας έξι φορές και η αγγλική αστυνομία του απαγόρευσε την οδήγηση για έξι μήνες, ενώ παράλληλα δέχτηκε και πρόστιμο 4710 ευρώ.


Ο Άγγλος ποδοσφαιριστής παραδέχτηκε στις Αρχές το αδίκημά του, το οποίο μάλιστα το διέπραξε μέσα σε διάστημα δύο μηνών. Η υψηλότερη ταχύτητα που κατέγραψε ήταν 154 χλμ/ώρα (96 μίλια/ώρα) στον αυτοκινητόδρομο Α52, μεταξύ Δεκεμβρίου 2024 και Φεβρουαρίου 2025.


Αρχικά ο 25χρονος είχε δεχτεί πρόστιμο 7126 ευρώ, αλλά το ποσό αυτό μειώθηκε λόγω της παραδοχής του. Επιπλέον, του επιβλήθηκαν 19 βαθμοί ποινής στην άδειά του και υποχρεώθηκε να καταβάλει 1897 ευρώ για την επιβάρυνση των θυμάτων και 130 ευρώ για τα δικαστικά έξοδα.