Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο Αλεξέι Σπιλέφσκι, τιμήθηκε από τον Άρη, στο τελευταίο του εντός έδρας παιχνίδι ύστερα από 3 χρόνια στον πάγκο της ομάδας.

Ο Λευκορώσος προπονητής, είναι ο πιο επιτυχημένος στην ιστορία της ομάδας και ήταν εμφανώς συγκινημένος την ώρα της βράβευσης και αργότερα στις δηλώσεις του. 

Πριν τον Σπιλέφσκι, τιμήθηκε και ο Μόργκαν Μπράουν, ο οποίος αποχωρεί από την ομάδα. 

2
2
2
2
2
2
2
2