Για τον επικείμενο αγώνα πρωταθλήματος με αντίπαλο την Ανόρθωση για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος, αναφέρθηκε στην δημοσιογραφική διάσκεψη την οποία παρέθεσε ο προπονητής της ομάδας μας κ.Χριστάκης Χριστοφόρου, το πρωί της Πέμπτης (12/09) στην αίθουσα συνεδριάσεων του σωματείου μας.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή μας:
Για τη διακοπή του πρωταθλήματος: «Η διακοπή του πρωταθλήματος ήταν προς όφελος για εμάς, ειδικά για τους νέους ποδοσφαιριστές που ήρθαν στο τέλος στην ομάδα, ενώ για τους υπόλοιπους για να προσαρμοστούμε μετά την επιτυχία στην Ευρώπη. Στόχος μας είναι να βγούμε ξανά στην Ευρώπη».
Για το ντέρμπι με την Ανόρθωση: «Είμαστε έτοιμοι κι έχουμε πάρα πολλές επιλογές. Όλοι προπονούνται κανονικά, εκτός από το Χάμπο, που έμεινε εκτός προληπτικά και σήμερα θα δοκιμάσει να προπονηθεί κανονικά. Περιμένουμε και το Μερκή, είχε ένα χτύπημα στο μάτι, αλλά περιμένουμε ότι θα είναι κανονικά στην προπόνηση σήμερα. Στην Ανόρθωση άλλαξε το συμβούλιο, ο προπονητής, αλλά και ο τρόπος παιχνιδιού και είχαν τη νίκη στην πρεμιέρα με την Ομόνοια. Όμως, γνωρίζουν και γνωρίζουμε πώς θα αγωνιστεί η μία ομάδα εναντίον της άλλης. Άρα, πάμε… με ανοικτά χαρτιά».
Για τον κόσμο: «Να ευχαριστήσω τον κόσμο για τη στήριξη που μας δίνει μέχρι τώρα. Ελπίζω να μας ακολουθήσει και να πιστεύει στην ομάδα όπως πιστεύουμε εμείς. Όπως είπε και ο εκπρόσωπος Τύπου, να μας στηρίξει μέσα σε κόσμια πλαίσια».
Για το Χάμπο και αν θα είναι έτοιμος με την Τραπεζούντα: «Μπορεί να είναι έτοιμος και την Κυριακή ο Χάμπος. Θα κάνει ένα ειδικό πρόγραμμα».
Για το Χάμπερ: «Ο Χάμπερ έρχεται σήμερα και θα δούμε πώς είναι».
Για τους Μεριέμ και Γκριγκόριε: «Οι Μεριέμ και Γκριγκόριε είναι έτοιμοι από πλευράς φυσικής κατάστασης. Έχουν κάνει προετοιμασία με την ομάδα τους, απλώς δεν έπαιξαν σε φιλικά παιχνίδια».
Για το στόχο της ομάδας: «Στόχος είναι η έξοδος στην Ευρώπη. Δεν βλέπουμε μακροχρόνια. Κάθε παιχνίδι το βλέπουμε ξεχωριστά. Πάντα ο επόμενος αγώνας είναι και ο πιο δύσκολος».
Για το πώς βλέπει το ντέρμπι με την Ανόρθωση: «Το παιχνίδι είναι ανοικτό και για τα τρία αποτελέσματα».
Για τη συνέχεια και πώς θα χειριστεί τις υποχρεώσεις του σε διπλό ταμπλό ο Απόλλωνας: «Είχα πει πριν ξεκινήσει η σεζόν ότι οι αγώνες θα είναι πάρα πολλοί. Για τους πλείστους θα είναι 50 αγώνες, για τους Κύπριους διεθνείς 56-58, αριθμοί εξωπραγματικοί. Χρειαζόμαστε όλους τους ποδοσφαιριστές και όλοι πρέπει να τα δίνουν όλα για τον κάθε αγώνα ξεχωριστά και να μην φυλάνε δυνάμεις για άλλο αγώνα».
Για το αν θα κάνει rotation: «Εφόσον κρίνουμε ότι πρέπει να γίνει το rotation θα το κάνουμε. Σημαντικό για εμάς είναι το Μάρτιο να έχουμε ένα ρόστερ καλό και έτοιμο, μακριά από προβλήματα, ώστε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας στο γκρουπ της πρώτης εξάδας».
Για τις θέσεις που αγωνίζονται οι Μεριέμ και Γκριγκόριε: «Δεν φέραμε ποτέ κάποιον και να προαποφασίσουμε ότι θα παίζει σε συγκεκριμένη θέση. Είναι κεντροεπιθετικοί, αλλά η φιλοσοφία της ομάδας και του τεχνικού επιτελείου γενικά δεν θα αλλάξει. Θέλουμε ποδοσφαιριστές που έχουν καλή κυκλοφορία της μπάλας και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και όχι να εξαρτώμαστε μόνο απο έναν ποδοσφαιριστή».
Για τον Καταλά: «Ο Καταλά χρειάζεται λίγο χρόνο για να είναι ακόμα έτοιμος».